Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Delen Geplaatst: 1 april 2007 Hallo,\r\n\r\nEen tijdje geleden heb ik IE 7 NL geinstalleerd. Ik heb toen Google NL als standaard zoekmachine aangevinkt. Nu als ik een zoekopdracht geef krijg ik steeds de engelse google?!\r\n\r\nHet lukt niet om met \"preferences\" dutch blijvend als zoektaal te installeren.\r\n\r\nRara, hoe kan dit nu? Wat kan ik doen om de nederlandse google als standaard zoekmachine te krijgen?\r\n\r\nBedankt voor de hulp, groet, Hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 - ga naar zoekinstellingen wijzigen\n- stel live search tijdelijk als standaard in\n- verwijder google als zoekmachine in de lijst\n- bevestig met \'ok\'\n- kies \'Meer zoekmachines zoeken...\'\n- vul rechts in beeld de volgende url in:\n[code]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TEST[/code]\n- geef hem een naam (\'Google\')\n- bevestig met \'install\'\n- zet evt. een vinkje voor \'Als standaard zoekmachine instellen\'\n- kies \'zoekmachine toevoegen\'\n\nSucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Dank je wel Pim! Het werkt! Heb je enig idee waarom de engelse google zomaar wordt gebruikt? Ik heb toch een nederlands IE 7\r\n\r\nGroet, Hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Microsoft heeft alleen Google.com in het lijstje van standaard-beschikbare zoekmachines toegevoegd. En die is standaard in het engels. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen