Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Ik wil graag mijn IP adres van mijn provider doorlinken naar mijn computer. Dan kunnen mensen soms dingen downloaden hiervan.\r\n\r\nIk ben al een tijdje bezig met dit maar tervergeefs mislukte dit keer op keer.\r\n\r\nIk heb het in de volgende volgsorde:\r\n\r\nMODEM\r\nSpeedtouch 510i \r\n\r\nROUTER\r\nSitecom WL-114\r\n\r\nCOMPUTER\r\nHP M7770\r\n\r\nWeet iemand misschien hoe ik bij de bovenstaande apparaten het zo kan doorlinken dat als ik het IP-adres van mijn provider intyp op me computer terecht kom.\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nRogier Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Kan jen de router weghalen en een switch ertussen zetten? Ik heb zelf ook een speedtouch 510i gehad en die werkte gewoon als router. Alleen omdat hij maar 1 of 2 poorten heeft had ik een switch nodig om alle pc\'s aan te kunnen sluiten op het netwerk..\n\nMaar om mensen te laten dl\'en van je PC zul je of een FTP of een Apache server moeten draaien. \nDan moet je in de MODEM (even jouw aanduidingen gebruiken) een port forward moeten doen naar de ROUTER, en in de ROUTER het binnenkomende signaal moeten forwarden naar het statische netwerk IP adres van COMPUTER.\n\n[url=http://www.portforward.com]Portforward[/url] Zal je een heel eind opweg kunnen helpen met dit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Thanks ;) als ik nog vragen heb zeg ik ut nog wel ff Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen