Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb nu een Windows Vista computer (orgineel gekocht), maar ik wil hier ook graag Mac op zetten.\r\nIk heb niet veel verstand van Mac\'s/Mac OS/Mac OS X of wat er allemaal van is, maar ik heb ook geen verstand van 2 besturingssystemen op één computer, hoe ik dit doe.\r\nKan iemand mij dit uitleggen of in ieder geval zeggen welke Mac ik moet hebben of mischien dat er nog goede sites voor zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 MacOS op een PC? Gaat voorlopig nog niet legaal. Als je een Mac wilt hebben, koop dan ook een Mac. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Maar op een Mac is het wel mogelijk om Windows te installeren, toch? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 [QUOTE=Ramy;305791]Maar op een Mac is het wel mogelijk om Windows te installeren, toch?[/QUOTE]\r\n\r\nJa, op de nieuwste mac\'s met een intel-core kun je met behulp van Bootcamp (van Apple) Windows XP [I]naast[/I] MacOS op de mac installeren. Of ook windows vista ondersteund wordt is mij niet geheel duidelijk.\r\n\r\nMacOS op een gewone PC kan niet, omdat MacOS niet los verkocht wordt, alleen in combinatie met (je raad \'t al) een mac. Daarnaast zul je grote problemen krijgen met het vinden van drivers. Die zijn er namelijk niet voor andere hardware dan die van apple. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 [QUOTE=FooBar;305804]Ja, op de nieuwste mac\'s met een intel-core kun je met behulp van Bootcamp (van Apple) Windows XP [I]naast[/I] MacOS op de mac installeren. Of ook windows vista ondersteund wordt is mij niet geheel duidelijk.\r\n\r\nMacOS op een gewone PC kan niet, omdat MacOS niet los verkocht wordt, alleen in combinatie met (je raad \'t al) een mac. Daarnaast zul je grote problemen krijgen met het vinden van drivers. Die zijn er namelijk niet voor andere hardware dan die van apple.[/QUOTE]\r\n\r\nVista kan nu ook officieel sinds een paar dagen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Oke.. bedankt.\nIk ga voorlopig geen nieuwe computer meer komen, dus geen Mac dan maar. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen