Ga naar inhoud

Veel MP3's kopieeren

Aanbevolen berichten

Wij wilden een paar honderd MP3 nummers kopieeren naar en andere schijf of een flashdisk.\r\nNu stopt hij na een aantal gekopieerd te hebben en krijgen we en foutmelding en ga hij niet verder meer.\r\nIn het verleden heb ik dat ook wel eeens gehad en het lijkt er op dat dan een van de MP3 bestandjes beschadigd is of dat het mischien toch van een ander formaat is, terwijl er toch mP3 achter staat.\r\nNu is het voor ons onbegonnen werk om uit te vissen welke tussen al die bestanden de boosdoener is, nu is mijn vraag : Betstaat er een programma dat al deze MP3 omzet naar dezelfde samenstelling, zodat ze dan wel allemaal gekopieerd kunnen worden ?
Link naar reactie
Heb je de extensies zichtbaar?\nAls je iets op je PC hebt en er staat dat het mp3 is, maar dat is twijfelachtig, dan zou ik dat bestand niet eens willen kopiëren.\nEen converteerprogramma zoals jij bedoelt moet wel weten wat het moet converteren.\nJe kunt wel de mp3\'s controleren met [URL]http://www.shivi.de/MP3Test/[/URL]\n\nAls je dan niks vindt, zou ik per 100 kopiëren; dan weet je snel genoeg in welke 100 de fout moet zitten.
Link naar reactie
[QUOTE=avv;305696]Als het om een flashdisk gaat, dan moet je de bestanden wel naar een subdirectory kopieren. In de root mogen niet meer dan 128 bestanden/directories staan, dat is een limitatie van het gebruikte FAT-systeem.\r\n\r\nAnders per 100 of per 50 kopieren. Beetje systematisch aanpakken.[/QUOTE]\r\n\r\nOok van FAT-32? of aleen FAT\r\n\r\n\r\ngebruik eens Supercopier, die geeft een logje van de foutmelding
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...