Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Na het installeren van een nieuwe versie van Daemon Tools leest mijn drive helemaal niks meer. Ik las ergens dat dit komt door een conflict met Roxio.\r\nIk heb inmiddels alle programma\'s zoals nero, roxio, en daemon tools verwijderd, het register schoongemaakt met met registry mechanic en Tweaknow regcleaner, maar nog steeds leest hij niks. Heeft iemand enig idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Je kan eens opstarten zonder de DVD speler. \n\nGewoon even alle kabels eruit, dan een paar keer starten.\n\nDan hem er weer in stoppen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Mijn excuses, ik ben vergeten te melden dat het hier om een laptop gaat.\n\nDit maakt volgens mij bovenstaande reactie minder eenvoudig? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Wat ik zelf nog nooit heb gedaan,via apparatenbeheer deze uitschakelen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Nee, heeft helaas ook niet geholpen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen