Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Delen Geplaatst: 31 maart 2007 ik ben bezig met Mafia en ik heb een probleem bij de missie \'A great deal!\', dit is de missie waar je in een parkeergarage whisky moet gaan halen maar dan komen er \'vrienden van\' Morello en die gaan op jou schieten. \r\nAls ik ongeveer alle mensen die op mij schieten dood heb en dan de pickup-truck met whisky ga halen dan rijd ik de garage uit en precies buiten dan ontploft de truck, wie weet wat ik fout doe en dus anders moet doen??\r\n\r\na.u.b. geen engelstalige FAQ\'s/walkthroughs geven, want die kan ik zelf ook nog wel vinden en ik ben niet zo geod in engels\r\n\r\nMikie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 wordt je opdat moment ingehaald door twee auto\'s ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb de missie inmiddels eigenhandig uitgekregen, dus uitleg is niet meer nodig.\r\nMaar als er nog iemand een nederlandstalige walkthrough weet zeg het dan ff. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen