Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Beste allemaal,\r\n\r\nIk ben student en heb gister te horen gekregen dat ik een appartement krijg in Hilversum.\r\n\r\nIn dat appartement heb ik een telefoonaansluiting en een kabelaansluiting. Ik heb op beide bij niets een abbonnement omdat ik geen vaste telefoon nodig heb (heb mobiel) en ik heb geen kabelabbonnement omdat ik digitenne van kpn heb (draadloos).\r\n\r\nNou wil ik natuurlijk wel internetten in mijn nieuwe appartement en vroeg mij daarom af of het mogelijk is een snelle verbinding ADSL of KABEL zonder dat ik bijvoorbeeld bij KPN een telefoonabbonnement heb. En hoe werkt dit?\r\n\r\nKan ik gewoon een adsl of kabel abbonnement aanvragen en dat werkt het? En welke internetprovider en welk abbonnement is goed? (ben student en wil dus zo min mogelijk kosten maar wel een snelle verbinding)\r\n\r\nAlvast bedankt voor de replies,\r\n\r\nRobbert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Zelf heb ik wanadoo/orange en daar ben ik tevreden over.\r\n\r\nKijk voor meer info : [url]www.wanadoo.nl[/url] als ik mij niet vergis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 [QUOTE=Intel 3000;305458]Zelf heb ik wanadoo/orange en daar ben ik tevreden over.\r\n\r\nKijk voor meer info : [url]www.wanadoo.nl[/url] als ik mij niet vergis[/QUOTE]\r\n\r\nwanadoo is plat\r\n\r\nkan alleeen via [url]www.orange.nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 het linkje van intel niet geprobeerd sjouwer ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 wordt je ook doorgeschakeld naar orange.nl (dus wanadoo is weg) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Als je Orange neemt krijg je een LifeBox, dit zijn kutdingen.\nIk sluit voor mensen SDSL-ADSL of Kabellan aan en ik raad iedereen af orange te gebruiken.\nMaar als je het wil: 25€/Maand, 20MB Downloadsnelheid.\nHet is geen SDSL maar ADSL dus je uploadsnelheid is trager. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb telefoon/internet via een andere modem, zo\'n grote langwerpige zwarte\n\nAlleen de telefoon resoneert een klein beetje, maar hier besparen we nu 50 Per maand op de telefoon\n\nMaar als je qwalteit wilt moet je Kpn gebruiken.\n\nps het internet is snel en zonder kuren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 @Home heeft de award van pc consument voor de beste internet provider gewonnen ,dus zal ook best goed zijn .\nIk heb het al jaren en ben er zeer tevreden over. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 [quote=Animal;305749]@Home heeft de award van pc consument voor de beste internet provider gewonnen ,dus zal ook best goed zijn .\nIk heb het al jaren en ben er zeer tevreden over.[/quote]\n\nOff Topic... Het kan natuurlijk dat jij tevreden bent. Maar over het algemeen kan ik deze award niet plaatsen. Voor het slechte functioneren van deze internetprovider is er zelfs een aparte site in het leven geroepen Troubles@home. @ Home reageert zelfs niet op aangetekende brieven als er iets aan de knikker is....\nAls ze de award hebben gekregen omdat ze de beste internet provider zijn volgens pc consument (hebben die 2 banden met elkaar?) dan kun je nagaan hoe slecht het gesteld is met de providers in Nederland. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 het is meer wat je zelf vind :\n\n- wil je kwaliteits telefoon hebben = KPN\n- ga je veel downloaden = een duur abbo\n\nen ga zo maar door Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 [quote=Intel 3000;305765]het is meer wat je zelf vind :\n \n- wil je kwaliteits telefoon hebben = KPN\n- ga je veel downloaden = een duur abbo\n \nen ga zo maar door[/quote]\nDie kwaliteit van KPN is tegenwoordig ook erg ver te zoeken .\nZeker als je gecombineerd bellen en internet hebt.\nVaak werkt er niets en is de helpdesk ook niet of slecht te bereiken.\nIs bij kassa vaak nog slechter dan @home. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Robbert,\r\n\r\nAls je ADSL wilt, heb je een telefoonlijn nodig. Geldt voor analoog & ISDN. Zodra je die ADSL hebt, kun je bij KPN de telefoonlijn weer opzeggen (houd hierbij rekening met minimale contractsduur & opzegtermijn). De kosten voor gebruik van die lijn worden automatisch doorberekend aan je provider, die dat dan weer doorberekent aan jou. Houd rekening met 10 euro per maand, bovenop je ADSL-abo.\r\n\r\nAls ik je een tip mag geven, denk ik dat een kabel-provider in jouw geval de goedkoopste oplossing is. En dan kom je wat Hilversum betreft dus bij Chello uit.\r\nZie: [url]http://www.chello.nl/Abonnementen/Internet/[/url].\r\n\r\nIk raad je daarnaast aan om eens op [url]http://www.speedtest.nl/[/url] te kijken. Hier kun je zoeken op postcode, en meteen zien wat er voor welke prijs mogelijk is.\r\n\r\nSucces,\r\nMark Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Ja. alleen Kpn Is wel goedde qwaliteit.\n\nhier hebben we tegenwoordig Bellen + internet + TV van Casema/wanadoo.\n\nEn het is echt super goedkoop (we besparen 50 euro per maand). maar de kwaliteit van de telefoon is om te huilen zo slecht.\n\nDus het als je waarde aan je telefoon hecht moet je Alleen KPN nemen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen