Ga naar inhoud

Geen verbinding kunnen met TOPCOM router met een Wanadoo livebox

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met daarin een Wireless kaart en een router. Als ik dan draadloos netwerk wil verbinden dan ziet die de router wel en hij kan ook wel connecten, maar hij kan dan in Internet Explorer de pagina niet openen.. Ik heb via direct via mn livebox prima verbinding, maar als ik dan via me router ga dan gaat het mis. :( \r\n\r\nOp me werk werkte het wel, dus bij mij zit het probleem. \r\n\r\nIemand? \r\n\r\nWie kan mijn dag weer goedmaken? :confused:
Link naar reactie
Ik begrijp dat je Livebox niet wireless is, anders lijkt me de router overbodig. Heb je de router wel op de juiste manier geconfigureerd? Bijv. gedacht aan een eventuele VPN-verbinding? \r\nBij mij gelden bijv. de volgende instellingen:\r\nPrimaire DNS-server:\r\n194.134.5.55\r\nSecundaire DNS-server:\r\n194.134.5.5\r\n\r\nInstellingen modem:\r\nCustom configuratie>\r\nVerbinding PPoA (PPoE zou ook kunnen werken)\r\nVPI 8 VCI 48\r\n\r\nAls jij het signaal wel doorkrijgt, maar niet kan internetten, lijkt het er echter meer op dat je de TCP/IP instellingen die Wanadoo/Orange van je vraagt, moet aanpassen op je laptop.\r\nBij \"Netwerk\" moet ik kiezen voor een PPTP VPN verbinding. Enz.\r\n\r\nIk moet hier nog wel even zeggen dat ik zelf geen Livebox heb, dus ik kan niet uit ervaring spreken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...