Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nMisschien kan iemand mij hier antwoord op gegeven.\r\nIk wil nog wel eens naar taakbeheer en druk dan op ctrl alt delete.\r\nMaar sinds een tijdje kan ik drukken wat ik wil , maar er gebeurd niets.\r\nWie heeft hier een antwoord op.\r\nalvast bedankt,\r\ngroeten,\r\nJos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Kan je er ook niet komen door met rechts op je taakbalk te klikken en dan voor taakbeheer te kiezen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Nee,\r\n\r\nOOk op deze manier kom ik niet meer bij taakbeheer.\r\n\r\ngroeten,\r\nJos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2007 Nee,\r\n\r\nOOk op deze manier kom ik niet meer bij taakbeheer.\r\n\r\ngroeten,\r\nJos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 heb je al Crtl - Shirt - Esc geprobeert? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Het kan uitgeschakeld zijn door malware... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Je zou systeem controle van Windows XP kunnen toepassen!! Dan worden eventeële fouten automatisch hersteld, indien dat nog mogelijk is!! Ga als volgt te werk: 1-ga naar start,2-klik met rechts op mijn computer, 3-klik op extra, 4-klik op nu controleren, 5-daar in het schermpje allebei aanvinken, 6-op starten klikken, 7-je PC of laptop opnieuw opstarten, 8 de PC dan zijn gang laten gaan en niet onderbreken, wel in de gaten houden en eventueel doen wat er gevraagd wordt(meestal niets)!! Dit programma voor systeem-controle kan behoorlijk lang duren, ± 1 tot 2 uur, afhankelijk van het aantal GB´s opslag op je harde schijf en de fouten, die gevonden worden!! Succes:) :) ;) . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Sorry, tussen stap 2 en 3, eerst nog op eigenschappen klikken, oké!;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 [QUOTE=ctrlaltdelete;306057]Het kan uitgeschakeld zijn door malware...[/QUOTE]Oh, heb je griep?:mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 [IMG]http://www.prevx1.nl/plaatjes/herstelinstellingen.png[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Oooooooooh... die optie had ik helemaal nog niet ontdekt! Ben ik nog nooit eerder tegen gekomen in een programma! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 [quote=reintje;306188]Oooooooooh... die optie had ik helemaal nog niet ontdekt! Ben ik nog nooit eerder tegen gekomen in een programma![/quote]\n \nZit hier;\n \n[IMG]http://www.prevx1.nl/plaatjes/herstelinstellingena.png[/IMG]\n \nAls \'t over Ctrlaltdelete gaat moet ik \'t wel weten :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Pas op het betreffende programma, wat hier onder staat, zit niet in Windows ingebakken!! Het is een losstaand programma, dat je kunt downloaden, uitproberen 30 dagen, eventueel kopen!! Waarschuwing in de betreffende beschrijving op de downloadpagina, wordt gesuggereerd, dat het betreffende antivirus,enz.-programma, vlot langs je bestaande anti-virus, enz. software kan draaien!![B]Dat is absoluut niet het geval, het schakelt zelfs ongevraagd je antivirus uit, en plaatst zich daar agressief voor in de plaats!! Na installatie is je antivirus kapot gemaakt en ook je live-update!! Dit zul je dus moeten reparen en herinstalleren!! Bij mij betreft het antivrus van Norton/Symantec!! Dus kijk uit, maak altijd eerst een nieuw herstelpunt voor je begint, ook al heb je er 10 op staan!! Heb bij Norton en Microsoft hierover melding gemaakt!!!:mad: :mad: :@ [/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Ik draai prevx1 samen met NOD32... en nog wat andere anti malware progjes en ben zeer tevreden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 ik heb het zelf ook al 2 keer gehad zit een virus in je register dus laat ff je virusscanner scannen en het is weer over,, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 [URL]http://info.prevx.com/faq.asp#36[/URL]\n \nThere is a known issue with Norton Anti-Virus 2004 with the Driver Protection service which causes a conflict with other system drivers, including Prevx1. If you are running a version older than May 2005 you must update Norton anti-virus using the LiveUpdate feature. This is possible even if your Norton anti-virus license has expired.\n \n \n \n \n[URL]http://www.prevx1.nl/NL/individual/faq.htm#38[/URL]\n \nPrevx1 is getest op compatibiliteit met een groot aantal andere producten, waaronder ook andere beveiligingsproducten. Behalve de hieronder genoemde programma\'s zijn er geen conflicten met andere software bekend. \n \n[B]Norton Compatibiliteit[/B]\nWanneer u Norton Internet Security gebruikt, schakel dan de firewall uit wanneer u Prevx1 gaat activeren. Dit duurt slechts enkele minuten, daarna kunt u de firewall weer inschakelen. Dit heeft betrekking op zowel Norton Internet Security Suite 2004 en 2005. \nU ziet een blauw scherm wanneer u Prevx1 gaat installeren met daarin Norton SAVRT.SYS als de veroorzaker van de fout.\nEr is een bekend probleem met Norton Anti-Virus 2004 en de Driver Protection service welke conflicten veroorzaakt met andere driver services, waaronder die van Prevx1. Wanneer u een versie gebruikt van voor Mei 2005 moet u Norton Antivirus updaten via Live Update. Dat is mogelijk, zelfs wanneer uw Norton anti-virus licentie is verlopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Als Prevx1 een conflict zou hebben met een nieuwe en up-to-date installatie van Norton/Symantec zou dat wel bekend zijn, of zou er iets in het [URL=\"http://www.castlecops.com/f146-Prevx1.html\"]forum van Prevx1[/URL] te vinden zijn.\n \nWaarschijnlijk was er al iets anders fout met je systeem, er zijn zat trojans/virussen die speciaal gemaakt zijn om Norton/Symantec producten te beschadigen en/of uit te schakelen.\n \nIk heb Prevx1 op vele systemen geïnstalleerd met verschillenden antivirusproducten en ben nog nooit een probleem tegengekomen.\n \n \nMaar geen computer is gelijk.... zo zijn er steevast een flink aantal mensen die problemen hebben met bijvoorbeeld een nieuwe versie van ZoneAlarm Pro of Kaspersky of McAfee enz..\n \nDaar lees ik genoeg over maar het is mij nog niet gelukt om er een probleem mee te krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2007 Hoi, mijn antivirus software was up to date, dat is een, punt 2 is, dat het betreffende programma zich ongevraagd op plaats nummer 1 zet, en de betreffende Norton uitschakelt, tevens de live-update kapot maakte!!! En neem maar van mij aan, dat ik niet de eerste de beste ben, zeker niet de slechtste op PC gebied!! Trouwens je hebt wel meer programma´s, maakt niet uit of het free- of koopsoftware is, die zich op die manier manifesteren, installeren!! Trouwens, dit programma liet zich wel makkelijk verwijderen, en dat laatste laat soms ook te wensen over!! Zelfs van software waar je dat niet van verwacht!! Oké, iedereen kan er mee doen wat hij wil, maar hij of zij is gewaarschuwd en daar is dit Forum ook voor!!;) ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen