Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2007 Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Op het moment heb ik een ADSL-abonnement van Demon. Ik weet niet precies hoe snel het abbonnement kan, maar meestal blijft de downloadsnelheid in IE zo rond de 45-50 kbps steken. Ik ben dus op zoek naar een ander abbonnement waar ik niet belachelijk veel voor hoef te betalen, maar waar ik wel een flinke snelheidswinst uit kan halen (voor BitTorrent en nieuwsgroepen en zo). Wat adviseren jullie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2007 is dat nu geen xs4all ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2007 Ik geloof van wel ja, maar het bedrijf Demon opereert volgens mij nog wel zelfstandig. Het internet is er in ieder geval niet sneller van geworden ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Maar als je dingen met IE download ligt het eraan wat je download, als je langzaam download hoeft niet te zeggen dat je internet sloom is, het ligt aan de server waarvan jij download.\r\n\r\nGa eens naar speedtest.nl en rapporteer je bevindingen:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 je kunt nu wel via de server van xs4all uit nieuwsgroepen dowloaden\nnewszilla.xs4all.nl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 [QUOTE=downforce.rvs;305454]Maar als je dingen met IE download ligt het eraan wat je download, als je langzaam download hoeft niet te zeggen dat je internet sloom is, het ligt aan de server waarvan jij download.\r\n\r\nGa eens naar speedtest.nl en rapporteer je bevindingen:)[/QUOTE]\r\n\r\nHeb ik al zo vaak gedaan... Resultaten zijn niet hoopgevend ;-) ook zo rond de 45-50 kbps Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen