Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2007 Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Hallo.\r\n\r\nIk wil mijn laptop open maken omdat Ik hem wil ontstoffen.\r\n\r\nMaar hoe, ik heb het eens een keer gezien In de winkel van ver af (2jaar gelden) en doen maakte die gast het toetsenbord los.\r\n\r\nAchter zitten wel 10 schroefjes maar ik ben bang dat hij dan uit melkaar gaat\r\n\r\nhet is een : fujitsu siemens Amilo l7300-X Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Check je handleiding, bij veel laptops kun je het toetsenbord er zo uitlichten door twee schuifjes aan de bovenkant in te drukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Ik heb gelukkig 1 schoonzoon die ingenieur is en zulke dingen altijd doorziet en voor elkaar krijgt (als-ie even tijd kan vinden); zelf durf ik niet aan een laptop, vind het riskant en moeilijk gepriegel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Staat niets in de handleiding\n\nPs. waar moet ik dan kijken bij die schuifjes, zitten die verstopt ofzo \n\nHet moet dus via het toetsenbord, dat heb ik eerder gezien (2 jaar geleden bij geheugen uitbreiding) \nMaar toen stond ik er te ver vanaf om het goed te zien Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 [QUOTE=Intel 3000;303963]Ps. waar moet ik dan kijken bij die schuifjes, zitten die verstopt ofzo[/QUOTE]Check de randen van het toetsenbord, het zijn metalen schuifjes die je doorgaans in moet drukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Heb het geprobeerd En gevonden.\n\neen aan de linkse kant en een aan de rechter.\n\nAlleen wou die van de linker kant wel : je drukt erop en hij gaat een beetje omhoog (niet eruit) maar bij de rechtse Zit maar een smal strookje en lukt het helemaal niet. ik kan natuurlijk ook naar een zaak gaan en het laten doen maar dat vind ik wel een beetje zwakjes\n\nPs. Ben naar mycom geweest maar daar drufden ze het niet aan, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Even om een oud topic naarboven te halen\n\nHeb het gevonden en opengemaakt. alleen was de fan helemaal niet erg verstoft. Maar toen ik onder de prossesor keek bleek er GEEN coolpasta op te zitten. schandaallig gelukkig heb ik altijd genoeg coolpasta liggen. Dus heb er coolpasta opgegaan. en wala Resultaat\n\nStandaard TEMP windows Opstart : 36Graden\nMax TEMP : Van 72Graden naar 50/60Graden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 even een vraagje weet je zeker dat je dit zal doen?\r\nwant als ik dit zo hoor dan denk ik niet dat jij er heel veel verstand van hebt.\r\nje hebt het gezien maar dat is nog niet alles.\r\nStel: je probeert je laptop zelf schoon te maken en het is mislukt en er zijn een aantal dingen kapot gegaan.\r\njij gaat naar siemens en vraagt of hun det kunnen herstellen.\r\nwaarschijnlijk zegt siemens ne omdat jij geen garantie meer op je laptop hebt omdat jij je laptop niet hebt laten schoonmaken door een proffessioneel bedrijf.\r\nConclusie: je kan niks met je laptop en zal waarschijnlijk een nieuwe moeten kopen. :neutral:\r\n\r\nGr. Dutch Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik weet zeker wel hoe ik computers/laptop schoonmaak\n\nheb er voldoende ervaring mee, en er is nog nooit iets stuk gegaan. \n\nen dit is geen eigendunk\n\nheb het dus al gedaan en draait als een zonnetje (heb hem al 5 keer opengemaakt gaat prima) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen