Ga naar inhoud

laptop Openmaken

Aanbevolen berichten

Hallo.\r\n\r\nIk wil mijn laptop open maken omdat Ik hem wil ontstoffen.\r\n\r\nMaar hoe, ik heb het eens een keer gezien In de winkel van ver af (2jaar gelden) en doen maakte die gast het toetsenbord los.\r\n\r\nAchter zitten wel 10 schroefjes maar ik ben bang dat hij dan uit melkaar gaat\r\n\r\nhet is een : fujitsu siemens Amilo l7300-X
Link naar reactie
Heb het geprobeerd En gevonden.\n\neen aan de linkse kant en een aan de rechter.\n\nAlleen wou die van de linker kant wel : je drukt erop en hij gaat een beetje omhoog (niet eruit) maar bij de rechtse Zit maar een smal strookje en lukt het helemaal niet. ik kan natuurlijk ook naar een zaak gaan en het laten doen maar dat vind ik wel een beetje zwakjes\n\nPs. Ben naar mycom geweest maar daar drufden ze het niet aan,
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Even om een oud topic naarboven te halen\n\nHeb het gevonden en opengemaakt. alleen was de fan helemaal niet erg verstoft. Maar toen ik onder de prossesor keek bleek er GEEN coolpasta op te zitten. schandaallig gelukkig heb ik altijd genoeg coolpasta liggen. Dus heb er coolpasta opgegaan. en wala Resultaat\n\nStandaard TEMP windows Opstart : 36Graden\nMax TEMP : Van 72Graden naar 50/60Graden
Link naar reactie
even een vraagje weet je zeker dat je dit zal doen?\r\nwant als ik dit zo hoor dan denk ik niet dat jij er heel veel verstand van hebt.\r\nje hebt het gezien maar dat is nog niet alles.\r\nStel: je probeert je laptop zelf schoon te maken en het is mislukt en er zijn een aantal dingen kapot gegaan.\r\njij gaat naar siemens en vraagt of hun det kunnen herstellen.\r\nwaarschijnlijk zegt siemens ne omdat jij geen garantie meer op je laptop hebt omdat jij je laptop niet hebt laten schoonmaken door een proffessioneel bedrijf.\r\nConclusie: je kan niks met je laptop en zal waarschijnlijk een nieuwe moeten kopen. :neutral:\r\n\r\nGr. Dutch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...