Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Ik wilde graag iets kopen via het web maar bij alternate zijn de verzendkosten ongeveer 9,5 € en bij completer.nl,krijg ik geneens geen product info.\r\nWeten jullie misch een zaak die online verkoopt en toch betrouwbaar is. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Ik heb vorige week nog online 2 gamepads gekocht bij dynabite, betaling via Ideal, had het de volgende dag binnen, alles werd met e-mail bevestigd(bestelling, bezorgtijd) en de verzendkosten waren maar € 2.30. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 ja maar dat gene wat is zoek is daar 10 euro meer :) Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Tja, het moet uit de lengte of breedte komen...\r\n\r\ngebruik de [url]http://tweakers.net/pricewatch[/url] voor het bekijken van winkels. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Er staan minstens 2 programma\'s van computerbeurzen op Net en als er eentje in je buurt plaatsvindt is het echt de entreekosten waard (aan het entreebewijs zit een entree-kortings-coupon voor de volgende keer).\r\n\r\nZowat 90% van de handel daar is tegenwoordig 2e-hands máár getest èn met garantie en als je geen garantie hoeft/wilt kun je ook meestal wat van de prijs pingelen. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Ik weet niet wat je zoekt ,maar Bol.com ,en wehkamp zijn snel en betrouwbaar ,en de verzendkosten zijn redelijk.\nErg goedkope dingen bestellen is in verband met de verzendkosten bij de meeste bedrijven niet echt voordelig. Je kunt dan beter zorgen dat je wat meer te bestellen hebt ,want de verzendkosten blijven dan toch gelijk. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 bessling is asl gevallen:Ik ga wel naar Alternate toe. Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen