Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Geplaatst: 15 maart 2007 Wanneer ik een origineel spel installeer (need for speed underground 2) krijg ik wel het installatie venster het lijkt dat er geinstalleerd word, er komt geen voortgangsbalk na een paar minuten stopt het proces sluiten de vensters zonder verdere meldingen, op een gegeven moment kom je dan gewoon weer in windows terecht en is er wat betreft het installeren niets gebeurd.\r\nweet iemand wat nu te doen.\r\nAndries Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Geplaatst: 15 maart 2007 zoeken op google? \r\n\r\nsommige zijn spellen zijn namelijk niet compatible met windows vista\r\n\r\nik denk dat jij er 1 gevonden hebt.\r\n\r\nmisschien is er ergens een add on te vinden die het dan wel toelaat?\r\n\r\n*add on is geen hack/crack what so ever* Quote
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Geplaatst: 16 maart 2007 probeer eens met je rechtermuis op je opstarticoon en dan als adminstrator te starten Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 [QUOTE=Chimera;301752]zoeken op google? \r\n\r\nsommige zijn spellen zijn namelijk niet compatible met windows vista\r\n\r\nik denk dat jij er 1 gevonden hebt.\r\n\r\nmisschien is er ergens een add on te vinden die het dan wel toelaat?\r\n\r\n*add on is geen hack/crack what so ever*[/QUOTE]\r\n\r\nbedankt voor je reactie ik zal het zo snel mogelijk even proberen Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen