Ga naar inhoud

installeren games in windows Vista

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Wanneer ik een origineel spel installeer (need for speed underground 2) krijg ik wel het installatie venster het lijkt dat er geinstalleerd word, er komt geen voortgangsbalk na een paar minuten stopt het proces sluiten de vensters zonder verdere meldingen, op een gegeven moment kom je dan gewoon weer in windows terecht en is er wat betreft het installeren niets gebeurd.\r\nweet iemand wat nu te doen.\r\nAndries
Geplaatst:
zoeken op google? \r\n\r\nsommige zijn spellen zijn namelijk niet compatible met windows vista\r\n\r\nik denk dat jij er 1 gevonden hebt.\r\n\r\nmisschien is er ergens een add on te vinden die het dan wel toelaat?\r\n\r\n*add on is geen hack/crack what so ever*
Geplaatst:
[QUOTE=Chimera;301752]zoeken op google? \r\n\r\nsommige zijn spellen zijn namelijk niet compatible met windows vista\r\n\r\nik denk dat jij er 1 gevonden hebt.\r\n\r\nmisschien is er ergens een add on te vinden die het dan wel toelaat?\r\n\r\n*add on is geen hack/crack what so ever*[/QUOTE]\r\n\r\nbedankt voor je reactie ik zal het zo snel mogelijk even proberen

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...