Ga naar inhoud

bestand overplaatsen.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden.\r\n\r\nIk ben gevraagt om bij een bedrijf een bestand over te zetten van een oude pc naar een nieuwe pc.\r\n- de nieuwe pc is een ander netwerk, de pc\'s zien elkaar niet.\r\n- usb werkt niet althans niet met mijn mp3 de software instaleerd hij niet hij loopt dan vast.\r\n- floppy\'s zijn te klein , het gaat om een map van 17 mb.\r\n- met een netwerkkabel tussen de pc in werkt niet dat is beveilingt op het nieuwe netwerk.\r\n\r\nik weet geen oplossing meer, hopelijk jullie wel.\r\n\r\nDag Max Alleblas
Link naar reactie
Ik heb het allemaal nog eens goed bekeken maar voor een normale usb-stick vraagt hij ook software.\r\nIk denk dat ik de pc even mee naar huis neem daar op internet inplug en een netwerkstation naar mijn server maak.\r\nAls het daar op staat kan ik het met een goede browser op internet gooien en dan naar de pc waar het op moet en dan daar vanaf weer downloaden.
Link naar reactie
De usb werkt niet met jouw mp3 speler ,maar misschien wel met een NORMALE usb geheugen stick ,daar zijn geen prg\'s voor nodig.\n \nKun je met de pc\'s op internet .\nZo ja ,dan kun je de file per mail versturen . Hotmail en Gmail kunnen ook grote bestanden versturen ,of je gebruikt een webspace waar je het bestand naar toe kopieerd ,en de andere pc het er weer vanaf haald.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;301262]pdf kan ook ???[/QUOTE]\r\n\r\neen exe in een pdf stoppen? hoe wil jij dat doen\r\n\r\ndit kan alleen voor teksten en plaatjes, maar geen programma\'s\r\n\r\neen eventuele mogelijkheid is het gebruik van cdwrom of dvdwrom, als beide een cd of dvd schrijver hebben (schrijver po het oude systeem lezer op het neiuwe is voldoende)
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;301501]Of 17 mb klein genoeg gezipt kan worden zodat het op een diskette kan ,denk ik echt niet.\r\nOok is het sterk afhankelijk van wat voor informatie het is ,want aan bijvoorbeeld een mp3 of jpeg bestand valt weinig meer te zippen.[/QUOTE]\r\n\r\nen wordt zelfs groter door de extra uitpak schil
Link naar reactie
[quote=Maximinus;301734]Sjemig : hebben jullie dat vroeger nooit gedaan dan?\nJe kunt een bestand zippen, en als het bestand te groot is, kun je het automatisch in stukken van 1,44mb hakken die zet je op floppy en dat zet je weer op pc2.\nDan krijg je b.v. test.arj en test.001 en test.002 en test.003 etc.\nNooit gedaan??? :([/quote]\n Uit je vorige bericht lijkt het er op dat je 17 mb in zijn geheel tot 1,44 mb kunt zippen .\nEn dat dat niet zouw gaan ,daar hadden wij het over.\nOver meerdere floppy\'s verdelen is niks bijzonders ,daar hoeft helemaal niet voor gezipt worden ,daar zijn ook andere prg\'s voor die dat kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...