Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Delen Geplaatst: 11 maart 2007 ik zoekt een gratis fotohoster waarop ik me eigen foto\'s kan hosten op een site Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Ik niet.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nkun je iets meer moeite doen als je een vraag stelt? Waar heb je al gezocht, over hoeveel foto\'s gaat het, etc etc. Als jij geen moeite doet voor iets wat jij wilt, waarom zouden anderen dan moeite doen om jou te helpen? Heb je niets geleerd van je vorige vragen waar je ook afwachtte zonder zelf activiteit te ontplooien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 nou kijk ik wou een foto site hebbben voor de foto\'s die ik zelf gaat maken en dan op de foto site zet dus dat is ongelimeerd werk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Ongelimiteerd bedoel je? Bestaat niet gratis. Ja, zelf server runnen, domeinnaam kopen en forwarden naar je IP-adres met server.\r\n\r\nJe wilt wel veel, maar enige realiteitszin is wel verstandig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 ja dat bedoel ik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Dus ga je maar inlezen over een server. Echter, dat is niet goedkoper, want het kost je een PC, electriciteit etc etc. Ook veel werk om een goede server te maken.\r\n\r\nTip: neem gewoon betaalde hosting. Kost je 30-50 euro per jaar, en dan wordt alles geregeld en hoef je alleen maar de bestanden te uploaden. Past beter bij je, want je toont weer grote inactiviteit.\r\n\r\nSucces met zelf verder zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen