Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nIk kreeg in mijn msn een pop-up dat er een neuwe msn versie beschikbaar was. Deze heb ik geinstalleerd (Windows Live Messenger). Alles werkt goed, alleen de schermafbeeldingen van mijn contactpersonen kan ik niet zien. Dit zijn gewoon allemaal groene poppetjes. \r\n\r\nAls ik er 1 aanklik, komt er een klein venstertje tevoorschijn, met daarin verschillende gegevens over deze contactpersoon, inclusief de schermafbeelding. Dan zie ik hem dus wel.\r\n\r\nHoe zorg ik dat deze groene poppetjes in de lijst allemaal schermafbeeldingen worden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 [QUOTE=dutch-online;300978]in het menu ,,,, bovenaan.. contactpersonen kun je volgens mij iets aanpassen\r\n\r\nde poppetjes blijven vermoedelijk wel staan grijs of groen afhankelijk van wel of niet online[/QUOTE]\r\n\r\nDus als ik je goed begrijp, kun je de groene poppetjes niet veranderen in de schermafbeelding van de betreffende persoon? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2007 In de vorige versie was dit wel mogelijk, maar naar mijn weten kun je met Live Messenger niet meer miniatuur versies van mensen hun schermafbeelding in de lijst zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2007 Het is heel simpel!\r\nBovenaan staat een balk met \'Find a contact or number\' daarnaast staan 2 pictogrammen, klik de 2e aan, dan krijg je een menu. klik op \'Show contacts\' details\' en voila! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2007 in het nederlands dus :op de twee pijltjes klikken en details van contactpersonen laten zien aanvinken. Maar als jouw contatcpersoon de schermafbeelding weer verandert dan zal er weer een poppetje te zien zijn totdat je met die persoon weer online bent geweest Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2007 Inmiddels is de final versie van msn 8.1 nederlands al uitgekomen..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2007 Zoiets? (Veel grote letters op een kleine ruimte)\n\n[ATTACH]10925[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen