Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Hallo mensen,\r\n\r\nIk heb thuis stapels oude foto\'s liggen, die zou ik eigenlijk op de computer willen hebben staan. Ik ben aan het kijken voor een scanner die bijvoorbeeld een speciale invoer voor foto\'s heeft. Ik kan er alleen geen vinden. Heeft iemand ervaring met zulk soort scanners? Ik zoek er een voor ong. max. €300,-.\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Af en toe liggen simpele scannertjes voor minder dan 100 euri in supermarkt-aanbiedingen en die doen dat prachtig want je kunt er zelf de resolutie (korrel, pixels) bij instellen.\n\nNa installatie/detectie (ik installeer/detecteer altijd alleen maar de driver \"twain\" en gebruik nooit de overmatige bijgeleverde software), naar een eenvoudig foto-programma gaan zoals bijvoorbeeld Photo Editor in Microsoft Office Hulpprogramma\'s, openen, linksboven \"bestand\", \"scannerbron selecteren\", kies de scanner aan, opnieuw dichtgeklapt \"bestand\" openen, kies \"afbeelding scannen\" en je krijgt een keurig bedieningspaneel met de nodige/nuttige instel-mogelijkheden alsmede \"preview/voorproefje\".\n\nLet wel op bij het opslaan van de foto\'s, liever NIET *.bmp kiezen want geeft enorm ruimtebeslag. JP( E )G of GIF bevalt in de practijk beter. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2007 Ik denk dat de vragensteller juist het handmatig invoeren teveel werk vindt.... ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Kijk hier eens, die is ook nog voor een redelijke prijs te koop. ( ± € 148,-)\n \n[URL]http://www.epson.nl/product/imaging/perfectionv350/index.htm[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Zou een optie kunnen zijn, maar aangezien het echt superveel foto\'s zijn heb ik er liever eentje met een automatische lader Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 [quote=loeske;301342]Zou een optie kunnen zijn, maar aangezien het echt superveel foto\'s zijn heb ik er liever eentje met een automatische lader[/quote]\n \n[SIZE=2]Dan kan ik je aanraden, om zelf eens in Google te zoeken.[/SIZE]\n\n[SIZE=2]Gr. jan48[/SIZE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 [quote=loeske;301342]Zou een optie kunnen zijn, maar aangezien het echt superveel foto\'s zijn heb ik er liever eentje met een automatische lader[/quote]\n\nZoiets als deze?\n\n[URL]http://zdnet.be/reviews.cfm?id=23915[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 [quote=marijtje;301551]Zoiets als deze?\n \n[URL]http://zdnet.be/reviews.cfm?id=23915[/URL][/quote]\n \nJa, die is er geschikt voor, alleen is die € 89 te duur Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 [quote=jan48;301553]Ja, die is er geschikt voor, alleen is die € 89 te duur[/quote]\n \nDat is alleen maar een aanbevolen prijs! Als je gaat zoeken dan vindt je hem natuurlijk zeker onder de 300 euro. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Hartstikke bedankt. Dit is zeker een hele mooie scanner. Ik zal deze zeker overwegen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen