Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Beste mensen,\r\nOp mijn Dell laptop PII 233mhz 64 MB intern geheugen met w2000pro is er een foutmelding die ik niet opgelost krijg.\r\nDeze laptop gebruik ik voor verenigingsdoeleinden en ik krijg een toepassingsfout van explorer.exe.\r\nDe volgende mededeling:\r\nde instructie op 0x76be63dd verwijst naar geheugen op 0x015cd000 de benodigde gegevens zijn niet in het geheugen geplaatst vanwege een I/O foutstaus van 0xc0000185\r\nIk weet niet wat dit is ik heb geprobeerd om win 2000 er opnieuw op te zetten maar na installeren blijft de melding terug komen wat kan hier de oorzaak van zijn wie helpt mij.\r\n\r\nSimon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 0xC0000185—STATUS_IO_DEVICE ERROR. Improper termination or a defective cable on a SCSI (Small Computer System Interface)-based device.\r\n\r\nwat je eerst ff moet doen is je virtuele geheugen uitschakelen en kijken wat er dan gebeurd.\r\nhet kan misschien liggen aan het gedeelte van je hdd die gebruikt wordt voor je virtueel geheugen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen