Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Delen Geplaatst: 10 maart 2007 hey ,\r\nik heb een vraag.Ik heb voor heteerst een film gemaakt in moviemaker en nu wilde ik die op dvd zetten maar dat gaat niet .\r\nkan iemand mij uitleggen hoe ik deze film kan exporteren naar bv pinnacle?:confused: \r\n\r\ngroet martin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Als je al pinacle hebt ,maak dan ook daar die film mee.\nJe hebt dan veel meer mogelijkheden.\nJe kunt waarschijnlijk de met moviemaker gemaakte film met TempEnc omzetten naar een mpg2 bestand volgens de dvd instellingen ,en dan kun je er met de meeste brandprg\'s een video dvd van branden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 heb je al geprobeert de film in te laden in nero.\r\nweet niet zeker of dit lukt, maar is het proberen waard.\r\ngebruik dan nero vision, en dan make dvd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 je moet je film eerst opslaan op je computer op een plek waar je hem terug kan vinden. ik doe als instelling video van hoge kwaliteit.\r\n\r\nDaarna kan je hem laden in je programma waar je een dvd mee kan branden. nero bijvoorbeeld of een ander programma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 Jemoet de film opslaan als mpeg file ,volgens de dvd normen ,,en ik dacht dat dat met movie maker nu juist niet kan !!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen