Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Even een vraagje: Als ik een tv-kaart in mijn desktop stop kan ik dan via een videokabel gewoon programma\'s van tv opnemen en daarna evt. branden? En zo ja, wat is een goede tv-kaart die niet zo gruwelijk duur is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Ik weet niet wat ze kosten moet je even google maar je tv kaart moet dan wel een tv in hebben anders kan je geen programma`s opnemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Kijk hier eens dit zijn hele goede tv kaarten [url]http://www.hauppauge.tv/[/url]. Heb zelf een WinTV-PVR-150MCE en werkt perfect. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 [QUOTE=dutch-online;300700]heb een leadtek van ongeveer 45 euro werkt perfect\r\n\r\nmaar ze zijn er ook met 2 tuners kun je kijken en ook een ander programma opnemen\r\n\r\nkan ook direct op DVD maar dan moet je wel 2 harde schijven hebben en veel geheugen en een goede processor\r\n\r\ngewoon een top computer dus\r\n\r\n\r\nkaarten zijn er van 35 tot een paar honderd euro\r\n\r\nook zijn er prima usb externe tv cards[/QUOTE]\r\n\r\nNou kijk het gaat er mij om dat ik gewoon films en series van tv op kan nemen om op mijn dvd-combi in de vrachtwagen te bekijken :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 [QUOTE=dutch-online;300836]dat kan met een goede tv card[/QUOTE]\r\n\r\nDus ook met zo één die jij hebt? Van een eurootje of 45? ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Ja nou bedankt voor de tips ik ga ff rondkijken..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Kijk eens op maxx-xs.nl. Kun je TV opnemen en afspelen zonder grafische kaart. kost je zo\'n 4 euro per maand, werkt perfecto!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 [QUOTE=hj1;300657]Even een vraagje: Als ik een tv-kaart in mijn desktop stop kan ik dan via een videokabel gewoon programma\'s van tv opnemen en daarna evt. branden? En zo ja, wat is een goede tv-kaart die niet zo gruwelijk duur is?[/QUOTE]\r\n\r\nTja, nog even een vraagje nu we toch bezig zijn en het een beetje overdreven is om een nieuwe topic aan te maken: Bestaat er een mogelijkheid om het kabelsignaal draadloos naar de computer te krijgen zodat ik geen draden hoeft te trekken?? Mijn vrouw is namelijk niet blij met al die kabels ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 hj1\r\n\r\nHet kan inderdaad draadloos.\r\nMaar,vergis je niet,ook aan de zender zit coaxkabel en een voeding en misschien ook nog een draad met sensors.\r\nMisschien zal je vrouw hier ook niet blij mee zijn.\r\nDeze kan je ook niet gewoon wegstoppen in een kast.\r\nZoals eerder is aangegeven, moeten de antennes zicht op mekaar hebben,dit houd in, dat je met de zender cq ontvanger in de kamer naar het sterkste signaal met kijken/verplaatsen.\r\nDe prijs zal vlug 2 keer je TV-kaart zijn.\r\nEen kennis heeft ook deze prullaria gekocht,hij zit al meer dan een week ermee te tobben,werkt nog niet naar behoren.\r\nMijn opmerking is niet bedoeld om je te verontrusten,de keuze ligt dus bij jou.\r\nMijn eerste voorstel aan hem was,coaxkabel over de plint en erover heen een overzet plint,dit gaat hij nu ook uitvoeren.\r\n\r\nsucces ermee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2007 Haha, ja dat wordt nog wat!! Nee, dan zal het tóch wel een kabeltje worden denk ik :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2007 [quote=epinoia;301546]Kijk eens op maxx-xs.nl. Kun je TV opnemen en afspelen zonder grafische kaart. kost je zo\'n 4 euro per maand, werkt perfecto!!!![/quote]\n \nZonder grafische kaart werkt je pc niet eens ,en als hij wel werkt ,heb je in iedergeval geen beeld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen