Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem met het geluid van mijn pc; dwz zeggen alleen als ik Windows Live Messenger en of Skype gebruik.\r\n\r\nIk draai met Vista Home Premium 64 bit met een Creative SB xFI exterm music geluidskaart; alle geluid is verder prima in orde MP3, films, enz.enz maar alleen als ik dus messenger of skype gebruik gaat het mis.\r\n\r\nAls ik een gesprek met iemand heb is het geluid, ik zou bijna zeggen bagger, het kraakt, er zit een echo in, geluid komt eerst via mijn centerspeaker dan soms volledig 5.1 of soms weer stereo, het is geen gehoor; een geprek aangaan is dan bijna onmogelijk.\r\n\r\nAls mic. gebruik ik de Logitech Quickcam Ultra Fusion (met de juiste vista driver) en zoals gezegt de geluids kaart van Creative (met de nieuwste vista driver; 8/3/2007)\'\r\n\r\nDit probleem heb ik al sinds het installeren vista maar ik gaf de schuld aan de beta driver van creative maar nu heb ik dus de nieuwste driver en het blijft bagger.\r\n\r\nVerder werken beide programma\'s zonder problemen, het zit \'m dus echt in het audio gedeelte.\r\n\r\nWie heeft er eventueel een reden / oplossing voor dit probleem want ik gebruik beide programma\'s redelijk veel voor gesprekken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Alchemy driver al geprobeerd? : [url]http://preview.creativelabs.com/alchemy/default.aspx[/url] en soms helpt het ook om in de audio console op restore defaults te drukken (bij mij tenminste dan ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen