Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Hallo allemaal,\n\nOp [url]www.sterren.nl[/url] heb je een 24 uur per dag Videostream waar de TROS dan dingen van NL sterren uitzendt.\n\nVandaag (vrijdag 9 maart) om 18:00 zenden ze \'Voor alle fans: Margriet Eshuijs\' uit met een klein half uurtje allemaal optredens van Margriet.\n\nDaar zou ik een MOORD voor doen. Mijn vraag; is er hier iemand die live videostream rechtstreeks met een programma over kan nemen en dat voor mij wil doen? Ik ben er zelf niet vanavond en ook niet morgen op het moment van de herhaling (zie hieronder), anders had ik zelf wel geprobeerd wat te downloaden.\n\nEr is ook een herhaling, en die is morgen (zaterdag 10 maart) om 13:02.\n\nIk hoop dat er iemand is die dit voor me wilt doen. Je gaat dus gewoon naar [url]www.sterren.nl[/url] en ziet dan rechts \'Bekijk Sterren.nl tv\'.\n\nIk hoop op reacties! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Mijn e-mail: [email]tim_treffers@hotmail.com[/email] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 en dan ?,moet het ook nog bij thuis gebracht ? :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 ik zou je email weghalen\r\n\r\nphisers kunnen hem zo zoeken en dan spam toesturen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Nou, als je het digitaal kunt thuisbezorgen, zou heel erg gaaf zijn. Maar heb je de mogelijkheid dan om het op te nemen of was het meer een cynische grap? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 [quote=tim_eaf;300453]Nou, als je het digitaal kunt thuisbezorgen, zou heel erg gaaf zijn. Maar heb je de mogelijkheid dan om het op te nemen of was het meer een cynische grap?[/quote]\nmeer het laatste ;) \nmaar kijk even in je pb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 wat is het eigenlijk?\r\n\r\ngewoon soort iets als golden oldies? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Je kunt ook Windows Media Encoder downloaden, waarmee je erg veel kan (leren) doen en ook het opnemen van live streams.\r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=694ae259-65cb-4da1-84b7-088d96148b75&DisplayLang=nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen