Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nOp mijn pc stond geen windows mediaplayer meer dus die wou ik installeren op mijn PC.\r\nToen ik hem had gedownload en hem wou installeren kreeg ik een blauw beeld. Toen had ik de PC weer opnieuw opgestart en toen stond er nergens geen muis in beeld. Dus nu heb ik geen muis meer. Kan iemand mij daar mij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 heb ik al geprobeerd maar nog heb ik geen muis. ook de pictogrammen werden allemaal veel groter. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Is het een gewone PS2-muis? Alle andere geven vroeg of laat ellende.\n\nPictogrammen groter ... \'k zou niet weten hoe dat aan een muis kan liggen. Kijk eens in je apparatenlijst of daar geen conflicten, vraag/uitroep-tekens staan en/of eenzelfde apparaat meerdere keren opgevoerd.\n\nPas op met USB: voor alle zekerheid, USB-apparaten altijd laten op de aansluitingen waarop de eerste keer gedetecteerd/geïnstalleerd, nooit iets verwisselen, want tegen de afspraken in raken tamelijk veel computers daardoor flink van slag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Heb je een usb of ps2 muis. Driver opnieuw installeren? En als je dat blauwe scherm nog steeds krijgt post het dan even wat er staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Of opstarten met de muis niet ingeplugt.\r\nEn als de PC is opgestart de muis insteken.\r\nAls dat niet werkt doen wat Black Eagle zegt;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen