Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Delen Geplaatst: 9 maart 2007 sinds 2 maanden heb ik incredimail geinstalleerd, samen met het junkfilter.\r\neen leuk programma, maar toch een groot probleem\r\nregelmatig gebeurd het dat al mijn oude en allang verwijderde emails weer binnen worden gehaald, wat dus vandaag resulteerde in 1350 emails. ik verwijder deze dan, maak de map verwijderde emails leeg en meestal begint het dan weer opnieuw. na 3 of 4x dit gedaan te hebben heb ik weer een paar dagen rust.\r\nwie weet raad????:mad: :mad: :mad: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Staat bij de email optie misschien angevinkt dat er een kopie bewaard moet blijven op de server.\nIk weet niet precies waar het zit maar bij outlook en oe is dat meesta het probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 nee, deze optie zie ik nergens staan.\r\nen als ik in hotmail online kijk, staan de berichten er ook niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 geavanceerd--weergave----overgebleven server berichten laten zien,bij mij is die niet aangevinkt en ik heb jouw probleen niet,probeer het een uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 nee, is het ook niet.\r\nheb inmiddels wel de laatste versie geinstalleerd (versie van 6 maart 2007) \r\nhoop dat hiermee het probleem opgelost is. \r\nalleen werkt mijn junkmailfilter nu niet meer, maar daar zal wel weer een oplossing voor komen.\r\nbedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 junkfilter werkt nu alleen tegen doekoe,dat is het nadeel van de laatste versie downloaden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen