Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Hallo iedereen,\n \nIk ben bezig om een website voor ouderen op te zetten.\nNu wil ik een button maken zodat als je er op klik de letters groter worden.\nIs dit te doen zonder dat de html validator over de rooie gaat.\nHet enige wat ik me kan bedenken is om twee style sheet te maken maar daar is de w3 \nhet niet helemaal mee eens. ;) \nEn belofte maak schuld de site moet w3 gevalideerd worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Ik heb geen verstand van HTML en Java, maar op mijn surftocht kwam ik dit eens tegen: [url]http://slayeroffice.com/?c=/content/tools/fontSize_favelet.html[/url]\nAls je op de link Resize Font klikt kun je dus een andere grootte instellen.\nMisschien geeft de broncode aan jou prijs hoe je zoiets doet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Misschien php en een cookie gebruiken om aan de hand daarvan het juiste stylesheet te includen in de website. Als er geen cookie is, dan het standaard-stylesheet laten invoegen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 @ reintje helaas niet gelukt maar thanks voor de tip\n\n@foobar het probleem is een beetje de doelstelling van de site er moetten ouderen mee om kunnen gaan nou is dat ook gelijk de uitdaging voor mijn. Maar het blijkt dat een boel ouderen mensen via een verzorgings huis internetten en die zijn zo beveiligd dat er geen cookie`s worden toegestaan. Quote Link naar reactie