Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Hallo ik heb een laptop met vista,\r\nEn ik zit een aantal keren per week op school, \r\nZe hebben daar natuurlijk computers staan maar die zijn zo **** sloom\r\nDaarom wou ik mijn laptop mee nemen en aansluiten.\r\nDat heb ik vandaag gedaan.. Maar ik kreeg geen internet verbinding.\r\n( ik heb gewoon netwerk kabel erin gedaan) \r\ner stond dat ik wel verbinding had met het netwerk.. maar niet met internet.\r\nWaar kan dit aan liggen, en kan ik het veranderen zodat ik thuis nog wel probleem loos kan internetten ( Netwerk kabel erin en internetten maar)\r\nKunt u mij helpen\r\nVriendelijke groet nick de lange:cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Systeembeheerder van de school om hulp vragen.\r\n\r\nHet kan zijn dat wat jij wilt niet is toegestaan: ongetwijfeld is er een bijzondere inlog-code nodig die niet zomaar mag worden vrijgegeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Ik weet byna 100 zeker dat hij dit toch niet doet. Puur omdat ze dan zeggen.. Die computers staan er niet voor niks, \r\nMaar een klas genoot zij.. dan moet je ip van server hebben en dan ergens in voeren op je laptop ? kan dat kloppen?:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Het kan op meerdere manieren beveiligd zijn; vaak met een vaste inlog/beveiligingscode plus per deelnemer of per computer een eigen herkenningsnaam en/of een wachtwoord.\n\nDenk maar niet dat je er heel simpel even doorkomt.\n\nMaar dan nog, je hoeft er al helemaal niet op te rekenen dat je hier via dit forum geholpen wordt met illegale zaakjes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Is het illigaal dan om te internetten met je laptop op school:eek: :neutral: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 [QUOTE=NickDell;300270]Is het illigaal dan om te internetten met je laptop op school:eek: :neutral:[/QUOTE]\nAls jij er al van meent zeker te zijn dat de systeembeheerder je niet zal willen/mogen helpen, duidelijk: ja.\n\nHet binnendringen zonder toestemming op iemands netwerk is sowieso illegaal, net als in een huis en ook: het lenen van iemands fiets zonder toestemming. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Je gaat maar naar de systeembeheerder toe. Als die niet meewerkt, dan heb je pech gehad.\r\n\r\nEn het is heel logisch dat jij niet met je laptop op het netwerk mag, want de systeembeheerder heeft dan geen controle over eventuele virussen, spyware, spamverspreiding, p2p software, etc etc.\r\n\r\nOftewel: heel terecht. Hier ga je geen hulp krijgen, je moet het daar maar regelen met degene die er over gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 oke bedankt voor de reacties.\r\nkan /close,, of moet je dat zelf doen hier? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen