Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Delen Geplaatst: 8 maart 2007 hallo.\r\nmijn laptop loopt wel erg vaak vast.\r\nis er eits met de koeler of iets dergelijks.\r\n\r\nmvgr wesley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Vaak met vastlopers kan je te maken hebben met\n\n- Condersatoren op het moederbord Lek\n- Windows Te vuil\n- Te veel stof \n- kapotte kooler\n\nmeet even je temps met speedfen/everest\n\nGewoon bij google invullen \n\nMeestal is het windows Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Mijn laptop niet.\r\n\r\n(kom op zeg, wat een flutvraag. Wat voor hardware, software etc zit er in je laptop, wat heb je al uitgeprobeerd en gemeten, etc etc. Dit is niet [url]www.helderziendforum.nl[/url]) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Zeker de temperaturen zijn heel belangrijk \n\nLicht je computer uit met everest Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 ja fotofreak, je zal toch met wat meer info op de proppen moeten komen.\r\nals je geholpen wil worden.\r\nop dit soort vragen zijn bij wijze van spreken meer dan 1001 antwoorden mogelijk en je kan niet verwachten dat dat dan ff zo opgelost wordt.\r\nwat denk je zelf ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 gemiddelde temp 30 grdan.\r\nspecs:\r\npentium 2.\r\n192 mb ram.\r\n4.5 gig hdd.\r\n400 mhz .\r\nwindows xp.\r\nword gebruikt voor internet msn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Ik zit ook te denken aan stof. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Misschien is de harde schijf van je laptop te gefragmenteerd, misschien helpt een defragmentatie. Houd er ook rekening mee dat 192 mb en 4.5 gig harddisk en een pentium 2 niet voor super prestaies zorgen, druk eens contr alt del. tegelijk in en post eens je cpu en memorie verbruik en het aantal proc. dat erlopen. Wat voor een virus programma heb je op je laptop. Norton kan op te lichtte systemen zeer vertragend werken. 30 graden lijkt mij het probleem niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 hallo, vastlopers, bedoel je daarmee dat je beeld compleet bevroren is en je muispijl en toetsenbord totaal niet meer reageren?\r\ndan kan dat ook op een deffect in de hardware duiden.\r\nen idd virussen moet je ook vrij van zijn en blijven.\r\nis idd een oud systeem dus kan wel eens op een versleten processor/moederbord duiden.\r\ndan komt er vaak geen foutmelding. omdat alles vast zit kan de computer niet meer reageren. soms wordt er wel een dumprep aangemaakt maar daarin kan je niet veel wijzer worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 Processor Versleeten lijkt mij stug\n\nMaar wat ik heel vaak heb gezien dat het moederbord Onstabiel werd dan zou natuurlijk kunnen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 de alle lampjes gaan dan uit behalve het lampje van de proccessor\r\ngr wesley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 [QUOTE=Intel 3000;300677]Processor Versleeten lijkt mij stug\r\n\r\nMaar wat ik heel vaak heb gezien dat het moederbord Onstabiel werd dan zou natuurlijk kunnen[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\no, lijkt dat jouw stug? en waarom dan wel niet? omdat jij dat nog nooit gezien hebt? wat meer repliek op de info die je geeft zou dan wel zo duidelijk zijn. wat je nu schrijft lijkt meer op een uit de lucht gegerepen geroep. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2007 prossesoren Zijn gemaakt om enorm lang mee te gaan.\n\nZe worden gemakkelijk 10 jaar en waarschijnlijk is deze uit 2000/2001\n\nps. Heb jij dat dan wel gezien .\n\nHet is trouwens ook nooit te bewijzen of het echt van slijtage is stuk gegaan \n\nAls je degelijk bewijs hebt ...... \n\nwat je nu schrijft lijkt meer op een uit de lucht gegerepen geroep\nHet lijkt mij gewoon het minst waarschijnlijk kijk eerder naar:\n\n- Te veel stof in de laptop\n- Stuk moederbord\n- stukke Hdd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Geen ruzie maken tijdens het vechten ;) :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 nee hoor, zakelijk houden. :mrgreen: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen