Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Elke keer als ik een Online game start, krijg ik een beveiligings pop-up.. waar ik me nogal aan iriteer..\r\n\'een onbekend programma wil toegang tot uw computer\'\r\n\r\n[Annuleren]\r\n\r\n[Toestaan]\r\n\r\nHoe kan ik zorgen dat ik die pop-up niet meer krijg..\r\n\r\n(ik kan geen Screen shot er van maken omdat het één of andere pop-up is die het systeem \'stil\' legt) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Je bedoeld wss die vensters die opkomen en je scherm donkerder maken.\n\nDit is UAC. UAC komt toestemming vragen om een programma uit te voeren wanneer dit programma gestart dient te worden met admin rechten. Het is een bijkomende veiligheid maar kan voor sommige mensen enorm vervelend zijn omdat het simpelweg veel te vaak om bevestiging komt vragen.\n\nUitschakelen kan je doen door naar je gebruikersbeheer te gaan (gewoon in het startmenu rechtsbovenaan op de tekening klikken die bij je login hoort) en daar kan je dan ergens UAC uitschakelen. Moet je enkel nog de PC herstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 of je kan administrator acc aan/iutzetten \r\n\r\ndat werkte voor mij Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Start ---> afbeelding van je gebruiker klikken (rechtsbovenaan boven \"je naam\"\r\n----> gebruikersaccountbeheer in -en of uitschakelen ---> DOORGAAN ----> vakje uitvinken. pc vraagt om opnieuw te starten. JA! En klaar is Kees! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Start ---> afbeelding van je gebruiker klikken (rechtsbovenaan boven \"je naam\"\n----> gebruikersaccountbeheer in -en of uitschakelen ---> DOORGAAN ----> vakje uitvinken. pc vraagt om opnieuw te starten. JA! En klaar is Kees!\n\n\nde man zegt het al ik heb het ook gedaan :S thnx Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen