Ga naar inhoud

vista beveiliging

Aanbevolen berichten

Elke keer als ik een Online game start, krijg ik een beveiligings pop-up.. waar ik me nogal aan iriteer..\r\n\'een onbekend programma wil toegang tot uw computer\'\r\n\r\n[Annuleren]\r\n\r\n[Toestaan]\r\n\r\nHoe kan ik zorgen dat ik die pop-up niet meer krijg..\r\n\r\n(ik kan geen Screen shot er van maken omdat het één of andere pop-up is die het systeem \'stil\' legt)
Link naar reactie
Je bedoeld wss die vensters die opkomen en je scherm donkerder maken.\n\nDit is UAC. UAC komt toestemming vragen om een programma uit te voeren wanneer dit programma gestart dient te worden met admin rechten. Het is een bijkomende veiligheid maar kan voor sommige mensen enorm vervelend zijn omdat het simpelweg veel te vaak om bevestiging komt vragen.\n\nUitschakelen kan je doen door naar je gebruikersbeheer te gaan (gewoon in het startmenu rechtsbovenaan op de tekening klikken die bij je login hoort) en daar kan je dan ergens UAC uitschakelen. Moet je enkel nog de PC herstarten.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 5 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...