Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Wij hebben vorige week een nieuwe router aangesloten wegens aanschaf van een laptop en sinds die tijd krijgen we de hele tijd de melding: U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. Ik snap hier niets van, want deze computer hebben we al zeker sinds 2004. Het kan toch niet plotseling vervalst zijn? Als ik het wil herstellen, dan moet ik het nummer zien te vinden van Service Pack 2, maar ik kan hem nergens vinden. Een oud-collega van mij heeft hem erop gezet. Wat moet ik nu doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Je hebt een illegale versie van Windows, en die wordt nu opgepikt met de Authenticatie software/update van Microsoft. Er zit niets anders op dan om contact op te nemen met Microsoft. Waarschijnlijk heeft die collega een illegale versie geinstalleerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Hoe kan dat dan zo lang duren? Mijn ex-collega heeft het vorig jaar april geïnstalleerd hier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Of ie het misschien beter om dat Service Pack 2 eraf te halen? Wat houdt dat trouwens ook al weer in? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Da\'s niet zo moeilijk, hoor. Een paar weken terug is de nieuwe WGA-tool beschikbaar gemaakt, een tooltje waarmee Microsoft controleert of je Windows versie wel legaal is of niet. Blijkbaar is die met de automatische updates mee binnengehaald, en die zal nu alarm slaan... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Maar we kregen die melding precies op het moment dat we die router hadden geïnstalleerd. Is dat toeval of zoiets? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Volgens mij begint die WGA-tool altijd te mekkeren als je je hardware configuratie wijzigt. Dat betekent niet automatisch dat je een illegale Windows installatie hebt.\nJammer genoeg is het volgens mij alleen maar op te lossen door te bellen met Microsoft (en die gaan je vragen naar de Product Key). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Die weet ik dus niet en weet ook niet waar ik het vandaan moet halen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Is dit een optie ? : \r\n[url]http://216.239.59.104/search?q=cache:W0m-s-pJKVgJ:www.pchelper.nl/forum/index.php%3Fshowtopic%3D22846+windows+product+key&hl=nl&ct=clnk&cd=2[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Ja, dank je wel. De code komt overeen. Maar als je van die vervalsing af wil komen moet je iets aanvragen. Dat is wel gratis, maar je moet de oude CD-rom meesturen.\r\nDie zullen we toch eerst moeten vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 hallo\r\n\r\nvolgens mij kunt u die cd-rom gewoon van iemand lenen die ook windows xp surves pack 2 heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Heeft iemand anders hier ook last van? Hoe moet je eigenlijk een ander nummer aanvragen en hoe moet je een herstelpunt maken zoals ze zeggen? Ik las wel ergens dat als je nummers overeen komen dat je dan een legitieme versie kan kopen voor € 141,-- maar kan dat niet op een andere manier gedaan worden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen