Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Al jaren download ik met newsleecher met 4 lijntjes en kon dan verder van alles doen op mijn pc, sinds een paar weken gaat dit niet meer, mijn msn meld niet meer aan de pagina\'s gaan zeeeeer traag open, alleen wanneer ik het downloaden met 1 of 2 lijnen doe lukt het nog, iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit verhelp? Aan mijn pc heb ik niets veranderd het gebeurde van de ene op de andere dag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Zou het kunnen dat je internetverbinding van de provider de laatste tijd wat problemen heeft?\nIk heb het een poosje terug maanden lang gehad met @home... alleen na 4 uur en in het weekend, dus dat was kennelijk een capaciteitsprobleem.\n\n\n\'k Neem aan dat je wel een up te date anti-virus hebt en anti spy- en adware programma.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Ik heb hitmanpro erop staan en AVG beiden vinden niets, internet heb ik van tiscali T6 met telefonie, heb al een keer gebeld en er werd gezegt dat ik teveel breedband gebruikte...maar ik heb er NOOIT last van gehad het waser van de een op de andere dag!!en later per e-mail datik maar moest bellen omdat het vele oorzaken kon hebben....maar vind zo\'n betaallijn niet prettig, je moet dan van alles gaan doen en daar word ik nerveus van....ben er niet zo\'n held in omdat ik dan bang ben het niet meteen te snappen, vandaar dat ik het hier vraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 In jouw geval zou ik eerst eens mijn map met tijdeijke internetbestanden leegmaken.\r\nDan een keer via start -> uitvoeren ipconfig /flushdns [ENTER] en daarna via start -> uitvoeren ipconfig /registerdns [ENTER]. \r\nMet taakbeheer kun je ook nog altijd controleren wat er allemaal meedraait. Het zou zelfs zoiets simpels kunnen zijn als de Windows-update die je bandbreedte gedeeltelijk in bezit heeft genomen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Mijn map tijdelijke internet bestanden leeg ik al regelmatig en als ik doe wat je zegt met het uitvoeren die werken beide niet, hij vind het bestand niet. En kan ik iets veranderen aan de windows update? mocht het daar aan liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 Je zou Windows Update eens tijdelijk kunnen uitschakelen om te zien of daar het probleem zit.\r\nHeb je al eens in Taakbeheer gekeken wat er allemaal op de achtergrond mee draait?\r\nJe kunt dan ook op het tabblad Netwerk zien of er soms buitensporige activiteit op je netwerkverbinding is.\r\nHet lijkt mij enigzins vreemd dat ipconfig niet wordt herkend als een commando, omdat dit standaard in Win XP zit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen