Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nWaarschijnljk wil ik naast mijn PC een laptop gaan aanschaffen omdat ik vaak op pad ben en vaak mijn PC nodig heb. (hobbyist PC helpdesk :-) Nu is mijn vraag wat is een goed merk ?; zelf zie ik door de bomen het bos niet meer, de een vindt acer helemaal top de ander zweert bij HP enz. enz. In de desktop wereld kan ik redelijk goede keuzes maken echter is de laptop wereld zo goed als nieuw voor mij.\r\n\r\nNu weet ik wel dat het een indivuele keuzes zijn maar kunnen jullie wellicht een merk / type aanraden ?. \r\n\r\nHet hoeft geen desktop vervanger te zijn maar wel met een forse HD en een ruim werk geheugen 1Gb of meer en het liefst draaien op Vista (werk ik met mijn pc ook mee en bevalt uitstekend)\r\n\r\nO ja niet geheel onbelangrijk de uiterste prijs mag zo rond de € 1000 liggen.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo, ben vandaag weer eens aan het rond neuzen geweest en nu zag ik 2 mooie laptops; nl, de HP TX1020, en de HP DV6248.\r\n\r\nDe DV6248 is een \"normale\" laptop en de TX1020 is een \"tablet\" laptop. Wat is denken jullie een verstandige keus ? beide machines zijn qua specs. eigenlijk helemaal wat ik zoek, behalve dat de TX1020 handschriftherkenning heeft (dacht dat dit niet werd ondersteund in het nederlands ??) en een draaibaar 12.1\" scherm .\r\n\r\nNu werd mij verteld dat een tablet eigenlijk alleen zakelijk wordt gebruikt ?, het voordeel vind ik wel dat die klein en licht is en toch zeer goed uitgerust. Een nadeel is wel dat de TX1020 € 300 duurder is. \r\n\r\nMocht je dus wat tips (of alternatieven) hebben dan hoor ik het uiteraard erg graag
Link naar reactie
Bij laptops ook altijd naar de garantie kijken, omdat ze veel sneller stuk kunnen gaan dan een desktop en je meestal niet zelf even een onderdeeltje kunt vervangen in zo\'n laptop. Asus biedt standaard 2 jaar garantie en heeft ook altijd zeer vooruitstrevende typen laptops.\r\n\r\nBijv. deze Asus A8FM-4P006M met Core 2 Duo T5500 en Radeon X2300 video aan boord. Met een 14\" scherm heb je ook een langere batterijtijd dan met een 15,4\" scherm.\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=027376[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...