Ga naar inhoud

politieken meningen

Aanbevolen berichten

Hallo.\n\nDe gemeentenraadsverkiezingen komen er weer aan.\n\nen ik vroeg mij af hoe dat hier zit.\n\nDus wat Wil/Heeft/gaat u stemmen en waarom\n\npersoonlijk als ik zal mogen stemmen (jammer dat ik dat niet kan wand ben behoorlijk in de politiek geïnteresseerd ) zal ik persoonlijk richting CDA/Wilders \n(een beetje teveel wan issu) Gaan Wilders Vind ik een beetje Tu ergelijk \nAlleen VVD Vaart met rute een te links koors dus ergelijk zal ik wel CDA stemmen (als dat kon)\n\n\nps. graag nette reacties
Link naar reactie
Ik bedoelde Dat er weinig tussen CDA en Wilders zit.\n\nWand ik vind dat Rute van de VVD te veel Schommelt tussen links en rechts.\nje kan er gewoon niet op aan \n\nAan de andere kant is wilders Ook wel weer een beetje te Exstreem \n\nps. De uitslagen zijn inmiddels binnen CDA heeft licht verlies PVDA Middel zwaar en de CU Gesteegen nezo als de SP
Link naar reactie
De VVD een linkse koers? Dat is nieuws, volgens mij was dat toch wel één van de meer rechtsgeörienteerde partijen, net als die meneer met dat vreselijke kapsel van de Partij van de Vrijheid. Ik zou het overigens knap vinden als je voor Wilders had gestemd (als je had mogen stemmen uiteraard), want die deed niet mee met deze verkiezingen.\n\nWat mij betreft mag de SP het de komende tijd gaan proberen, dat hadden ze wat mij betreft in de tweede kamer ook al gemogen. Maar wat mij betreft wordt het hoog tijd dat er eens wat gaat gebeuren in dat vastgeroeste politieke wereldje, want op dit moment is het weer helemaal niks. De eerste prognoses voor de levensduur van Balkie IV staan op een jaar of twee, geloof ik.
Link naar reactie
Nou Intel, dat vind ik dapper hoor, een topic over politiek starten! Ik ben heel benieuwd wat voor reacties er nog komen. Ik vind het CID forum echt uitblinken wat betreft gedrag en reacties van de leden dus dat zal wel loslopen.\n \nOntopic: Ik heb op de SP gestemd. Het is niet helemaal wat ik zou wensen maar het komt toch heel wat dichter in de buurt dan de andere partijen. Ik had gehoopt dat zij (SP) een meerderheid zouden krijgen en dat er dan misschien een eind zou komen aan een politiek beleid dat bijdraagt aan de polarisatie van onze samenleving.
Link naar reactie
volgens mij was dat toch wel één van de meer rechtsgeörienteerde partijen,\n\nTuurlijk maar ze wisselen te veel, Ze doen alleen rechts als het hun uitkomt \n\nEn je hebt wel geleik wilders is gewoon te Brutaal en zijn meningen te \n\nmaar soms heeft hij gewoon wel een punt\n\n\nps. Als ik links Moetst/kon stemmen dan had ik inderdaad wel de SP genomen puur \n\nOmdat ze Ook Wel een beetje Als wilders eigenvolk eerst hebben (er zijn weinig buitelenders op de lijst van sp) en die marijnese Is wel o.k . wand aan die wouteretje bos erger ik me zo erg \n\nen jha het kabinet zal wel niet lang houde
Link naar reactie
Ben niet gaan stemmen, vandaar dat de opkomst zo laag was :mrgreen:\r\n\r\nDe reden? Eenvoudig. Als student voel ik me niet verbonden met de provincie waarin ik nu woon. In de provincie waar ik de eerste 18 jaren van mijn leven heb gewoond kan ik nu niet stemmen.\r\n\r\nVerder vind ik dat dat provincie-gedoe maar eens afgeschaft moet worden. Nederland is maar een klein land, waardoor alles prima centraal geregeld kan worden. De centrale overheid kan prima taken van de provinciale overheid overnemen. Andere taken kunnen weer prima door lokale overheden (gemeenten) worden opgevangen.\r\nScheelt een hoop bureaucratie, maar belangrijker, een bom duiten.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;300345]Hallo.\n \nDe gemeentenraadsverkiezingen komen er weer aan.\n \nen ik vroeg mij af hoe dat hier zit.\n__________________________________________________________-\n \nik dacht dat het voor de provincie was.\n \nzie post 1 van dit topic[/quote]\n \n \nOw... wanneer zijn die dan weer? We stemmen ons gek zo langzamerhand :p
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;300392]Ow... wanneer zijn die dan weer? We stemmen ons gek zo langzamerhand :p[/QUOTE] Hoi Modje, de verkiezingen voor de Provinciale Staten, waren afgelopen woensdag, en die (de Prov- Stat) kiezen weer de 1e kamer. Mocht je ze gemist hebben, ik geloof dat de Europese Verkiezingen er weer aankomen.\nPs ik zie net dat je eerder al verteld hebt dat je PvdD gestemd hebt, dus niet gemist.\nGroetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...