Ga naar inhoud

sweex router

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een sweex draadloos router gekocht alles aangesloten. Volgens mijn pc ben ik wel verbonden, maar ik kom niet op internet, krijg het melding, deze pagina is off line niet beschickbaar. onder in de balk, staat verbonden beriiek uitstekend. Wat moet ik nu doen dat ik wel internet heb. Zelfs met een steker direct uit de router naar de pc heb ik ook geen verbinding tewijl in de status netwerkverbinding ben ik wel verbonden. Kan iemand me hier helpen.
Link naar reactie
Zit je wel in dezelfde dhcp range? M.a.w. wat is het lan ip van de router, en wat is het ip van de pc?\n(zie je niet beperkte verbinding o.i.d.?)\nEn Staat de router wel goed ingesteld op de main page?\n--------------------------------------------------------------------------------------------\n(Sweex is niet veel, maar zo weinig had ik niet verwacht ;)
Link naar reactie
Volgens je PC heb je dus wel een LAN verbinding, d.w.z. er is verbinding met de router. Maar blijkbaar is er geen WAN. (verbinding van de router met het internet).\r\nHet is toch wel een router met ingebouwd modem hè? Zonder modem kun je lang proberen.\r\nMaar je moet het zoeken in de instellingen van het modem/router. Instructieboekje er bij en stap voor stap alles controleren. De telefoondraad zit er wel in? Branden alle ledjes die behoren te branden volgens het instr. boekje?\r\n\r\nSweex is gewoon een prima merk. ik werk er ook vaak mee en er is niks mis mee, alleen de aanschafprijs is bescheiden....
Link naar reactie
[quote=tonzwart;300124]\nHet is toch wel een router met ingebouwd modem hè? Zonder modem kun je lang proberen.\n[COLOR=Red]Misschien heeft hij er een modem VOOR staan ;)\n[/COLOR]\nSweex is gewoon een prima merk. ik werk er ook vaak mee en er is niks mis mee, alleen de aanschafprijs is bescheiden....[/quote]\nIs dat zo? Ik heb hier nog een LB00002033E181016 liggen wil je hem kopen ?? Mooie 4 poorts router. ( zonder firmware updates :( ) Nah ik gebruik hem nog wel als switch, daar doet hij het nog goed in, maar p2p als router (cry):@
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...