Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb een pc van iets meer als een jaar oud (9-12-05) ik wil deze waarschijnlijk gaan verkopen, ik heb hem gekocht voor €899,-. \r\n\r\nEr is interesse voor deze pc, maar wat zou ik nog voor deze pc kunnen vragen?\r\n\r\nhieronder de gegevens van de pc zoals op de doos aangegeven:\r\n\r\n[quote]\r\nIntel Pentium 4\r\nProcessor: 3.06 Ghz\r\n1 MB L2 cache with 533 Mhz FSB\r\n\r\n500 GB hardeschijf (2x 250 Gb, 7200rpm)Serial ATA interface\r\n\r\nNVIDIA GeForce 6200SE met turbocache\r\ntechnologie ondersteunt 256MB DDR-RAM\r\nPCI-Express Grafische kaart met TV out\r\n\r\nDual Layer DVD-ReWriter\r\n8x DVD+R9 Dual Layer, 4x DVD-R9 Dual Layer, 16x DVD+R, 16x DVD-R, 8x DVD+RW, 6x DVD-RW, 48x CD-R, 24x CD-RW\r\n\r\n16x DVD ROM\r\n\r\n1024 MB DDR2-RAM werkgeheugen\r\n\r\nDual Channel Memory\r\n\r\nNetwerkcontroller on board Ethernet LAN 10/100 Mbit\r\n\r\n8 channel Intel High Definition Audio on board\r\n\r\nIEEE 1394 FireWire on board\r\n\r\nDVB-T / Analog TV Tunerkaart\r\n\r\nWireless LAN PCI kaart 802.11g\r\n\r\nAfstandsbediening\r\n\r\nAansluiting:\r\n4x USB 2.0 1x serieel, 1x parallel, 1x LAN, 2x PS/2, 1x FireWire IEEE 1394\r\n\r\nAudio:\r\n1x Line in, 1x MIC in, 1x front line out\r\n1x Rear line out, 1x subwoofer/center out\r\n1x back surround out, 1x coax SPDIF IN,\r\n\r\nverder originele cd\'s erbij aanwezig:\r\no.a windows xp media center\r\n\r\n1x coax SPDIF, 1x optical SPDIF IN\r\n1x optical SPDIF OUT\r\n\r\n[/quote]\r\n\r\nalvast bedankt voor de snelle reactie :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Gezien de bliksemsnelle ontwikkelingen op hardwaregebied denk ik aan ca. 500 euro. Waarom doe je de PC eigenlijk weg? Deze nog best modern namelijk en wegdoen is gewoon geld weggooien op deze manier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 ik denk dat 450 a 500 euro nog wel een hele goede prijs is. \nReden, de grote hardeschijf, extra geheugen, originele windows, zowat alle aansluitingen erop, \nZit er nog een kaartlezer in voor je foto\'s?\n \nobi jij was net eerder, lol Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 nou ik heb er al het hele jaar problemen mee gehad, steeds met de hardeschijf....\r\nIk heb er Media Center op draaien, en dan gaf de hdd steeds een tik en blijft het beeld weer vastzitten enzo...allemaal van dat soort dingen.\r\nop dit moment werkt het systeem wel weer goed, maar ik ben er helemaal op uitgekeken, en wil eigenlijk zelf een nog betere en snellere hebben, dus vandaar dat ik hem weg wil doen eigenlijk.\r\n\r\nIk wacht eerst het bod van diegene af die interesse heeft, en als ik wil beginnen met een bod van € 650,- is dat nog een redelijk bod om te doen?\r\n\r\n@ aliberto:\r\nja er zit voorin ook nog een kaartlezer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Welk merk heeft deze PC eigenlijk? Of is het een zelf samengesteld ding?\r\n\r\nWaarom een betere en snellere? Bij welke toepassingen is ie traag dan? Ik neem aan dat je geen zware spellen speelt met een GeForce 6200SE.\r\n\r\nEn nee, je krijgt er echt geen 650 euro meer voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Zonder monitor? Max 300 euro. Allemaal al oudere hardware met een stroomslurpende lawaaierige processor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Ja,\n\nIk Zit toch echt tussen 300 euro en 500 \n\nDe videokaart is niet goeden de processor verouderd.\n\nMaar zet maar een Advo op marktplaats en zet hem op bieden.\n\nIn de verkoop is het altijd wat een gek er voor geeft. wij geven alleen maar een ruwe Schatting Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 [QUOTE=obi-wan-kenobi;300051]Welk merk heeft deze PC eigenlijk? Of is het een zelf samengesteld ding?\r\n\r\nWaarom een betere en snellere? Bij welke toepassingen is ie traag dan? Ik neem aan dat je geen zware spellen speelt met een GeForce 6200SE.\r\n\r\nEn nee, je krijgt er echt geen 650 euro meer voor.[/QUOTE]\r\n\r\nnee niet zelf samengesteld, de pc komt bij media markt weg, en het is een medion pc trouwens....er is tot nu toe 450 euro geboden op mijn pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 [QUOTE=fcgrunn;300104]het is een medion pc trouwens[/QUOTE]Ah, dat verklaart meteen al die klachten ... :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Zoals altijd: het is wat de gek ervoor geeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 wow dan mag je geluk hebben 450 haal je wel 500 uit\n\nDat zal ik er zelf niet voor over hebben.\n\nDus je zit al op een leuk bedragje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 [QUOTE=obi-wan-kenobi;300111]Ah, dat verklaart meteen al die klachten ... :mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nis dit geen goed merk dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 [QUOTE=fcgrunn;300164]is dit geen goed merk dan?[/QUOTE]Nee, de problemen bij Medion PC\'s hebben veelal te maken met slechte koeling en een te zwakke voeding. Wordt nogal op bespaard namelijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Hier staat al meer dan 3 jaar een medion te draaien ,waar ik een extra hd in heb gezet ,een dvd brander bij heb gezet en een usb2 kaartje bij heb gezet .\nNog nooit problemen met de ze pc gehad ,dus de voeding en ook de koeling is prima!!!!\nZelfs videobewerken gaat er prima mee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen