Ga naar inhoud

wat kan ik nog voor deze 1 jaar oude pc vragen?

Aanbevolen berichten

Ik heb een pc van iets meer als een jaar oud (9-12-05) ik wil deze waarschijnlijk gaan verkopen, ik heb hem gekocht voor €899,-. \r\n\r\nEr is interesse voor deze pc, maar wat zou ik nog voor deze pc kunnen vragen?\r\n\r\nhieronder de gegevens van de pc zoals op de doos aangegeven:\r\n\r\n[quote]\r\nIntel Pentium 4\r\nProcessor: 3.06 Ghz\r\n1 MB L2 cache with 533 Mhz FSB\r\n\r\n500 GB hardeschijf (2x 250 Gb, 7200rpm)Serial ATA interface\r\n\r\nNVIDIA GeForce 6200SE met turbocache\r\ntechnologie ondersteunt 256MB DDR-RAM\r\nPCI-Express Grafische kaart met TV out\r\n\r\nDual Layer DVD-ReWriter\r\n8x DVD+R9 Dual Layer, 4x DVD-R9 Dual Layer, 16x DVD+R, 16x DVD-R, 8x DVD+RW, 6x DVD-RW, 48x CD-R, 24x CD-RW\r\n\r\n16x DVD ROM\r\n\r\n1024 MB DDR2-RAM werkgeheugen\r\n\r\nDual Channel Memory\r\n\r\nNetwerkcontroller on board Ethernet LAN 10/100 Mbit\r\n\r\n8 channel Intel High Definition Audio on board\r\n\r\nIEEE 1394 FireWire on board\r\n\r\nDVB-T / Analog TV Tunerkaart\r\n\r\nWireless LAN PCI kaart 802.11g\r\n\r\nAfstandsbediening\r\n\r\nAansluiting:\r\n4x USB 2.0 1x serieel, 1x parallel, 1x LAN, 2x PS/2, 1x FireWire IEEE 1394\r\n\r\nAudio:\r\n1x Line in, 1x MIC in, 1x front line out\r\n1x Rear line out, 1x subwoofer/center out\r\n1x back surround out, 1x coax SPDIF IN,\r\n\r\nverder originele cd\'s erbij aanwezig:\r\no.a windows xp media center\r\n\r\n1x coax SPDIF, 1x optical SPDIF IN\r\n1x optical SPDIF OUT\r\n\r\n[/quote]\r\n\r\nalvast bedankt voor de snelle reactie :)
Link naar reactie
nou ik heb er al het hele jaar problemen mee gehad, steeds met de hardeschijf....\r\nIk heb er Media Center op draaien, en dan gaf de hdd steeds een tik en blijft het beeld weer vastzitten enzo...allemaal van dat soort dingen.\r\nop dit moment werkt het systeem wel weer goed, maar ik ben er helemaal op uitgekeken, en wil eigenlijk zelf een nog betere en snellere hebben, dus vandaar dat ik hem weg wil doen eigenlijk.\r\n\r\nIk wacht eerst het bod van diegene af die interesse heeft, en als ik wil beginnen met een bod van € 650,- is dat nog een redelijk bod om te doen?\r\n\r\n@ aliberto:\r\nja er zit voorin ook nog een kaartlezer
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;300051]Welk merk heeft deze PC eigenlijk? Of is het een zelf samengesteld ding?\r\n\r\nWaarom een betere en snellere? Bij welke toepassingen is ie traag dan? Ik neem aan dat je geen zware spellen speelt met een GeForce 6200SE.\r\n\r\nEn nee, je krijgt er echt geen 650 euro meer voor.[/QUOTE]\r\n\r\nnee niet zelf samengesteld, de pc komt bij media markt weg, en het is een medion pc trouwens....er is tot nu toe 450 euro geboden op mijn pc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...