Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Hallo,\r\nIk heb even een vraagje. graag wil ik een 2e beeldscherm aan sluiten op mijn pc. \r\nWeet iemand hoe dat moet en wat er verschillen tussen zijn tussen op beide schermen het zelfde beeld en op allebei iets anders, en hoe je dat voor mekaar kunt krijgen?\r\nalvast bedankt.\r\nMvg, Koos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Wat voor een grafische kaart heb je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 je sluit je 2e vga/dvi kabel aan op je monitor en grafische kaart, indien deze een 2vga port heeft of dvi.\n \nVervolgens ga je naar bureaublad > rechtermuis>eigenschappen>instellingen> selecteer je 2e beeldscherm>ok\n \nHet kan beeldscherm resolutie onafhankelijk, maar 2 gelijke schermen oogt beter\n \nvoor multitasking programma raad ik je ultra mon .\nHiermee krijg je een 2e taakbalk op je 2e scherm en je hebt veel bureaublad opties als je daarin geinteresseerd bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 heel erg bedankt voor de tip,\r\nik zal der vannavond wel even mee prutsen.\r\nGrtz,\r\nkoos! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2008 waarschijnlijk een domme vraag enzo..\r\n\r\nmaar.. hoe sluit ik in godsnaam een 2e beeldscherm aan op mijn laptop..?\r\nalleen maar met een kabeltje?\r\nof moet ik ook iets installeren ofzo?\r\n\r\nen zo ja\r\nwelke kabeltje/programma dan.?\r\n\r\ngroetjes,,\r\n\r\nsjans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2008 [QUOTE=aliberto;300021]je sluit je 2e vga/dvi kabel aan op je monitor en grafische kaart, indien deze een 2vga port heeft of dvi.\r\n \r\nVervolgens ga je naar bureaublad > rechtermuis>eigenschappen>instellingen> selecteer je 2e beeldscherm>ok\r\n \r\nHet kan beeldscherm resolutie onafhankelijk, maar 2 gelijke schermen oogt beter\r\n \r\nvoor multitasking programma raad ik je ultra mon .\r\nHiermee krijg je een 2e taakbalk op je 2e scherm en je hebt veel bureaublad opties als je daarin geinteresseerd bent.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nheey \r\nik heb dat gedaan naar eigenschappen, instellingen etc.. \r\nmaar hij doet niets :confused:\r\nen als primair beeldscherm doet hij het wel \r\nik heb ook al via help & ondersteuning geprobeerd om het probleem te vinden maar dat lukte niet en ik heb wel 2 poorten\r\n(het lijkt net of reset hij zichzelf als ik op toepassen heb geklikt)\r\n\r\nweet iemand hoe dit kan / wat ik anders moet doen?\r\n\r\nJacqueline Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen