Ga naar inhoud

een 2e beeldscherm aansluiten

Aanbevolen berichten

je sluit je 2e vga/dvi kabel aan op je monitor en grafische kaart, indien deze een 2vga port heeft of dvi.\n \nVervolgens ga je naar bureaublad > rechtermuis>eigenschappen>instellingen> selecteer je 2e beeldscherm>ok\n \nHet kan beeldscherm resolutie onafhankelijk, maar 2 gelijke schermen oogt beter\n \nvoor multitasking programma raad ik je ultra mon .\nHiermee krijg je een 2e taakbalk op je 2e scherm en je hebt veel bureaublad opties als je daarin geinteresseerd bent.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 6 maanden later...
[QUOTE=aliberto;300021]je sluit je 2e vga/dvi kabel aan op je monitor en grafische kaart, indien deze een 2vga port heeft of dvi.\r\n \r\nVervolgens ga je naar bureaublad > rechtermuis>eigenschappen>instellingen> selecteer je 2e beeldscherm>ok\r\n \r\nHet kan beeldscherm resolutie onafhankelijk, maar 2 gelijke schermen oogt beter\r\n \r\nvoor multitasking programma raad ik je ultra mon .\r\nHiermee krijg je een 2e taakbalk op je 2e scherm en je hebt veel bureaublad opties als je daarin geinteresseerd bent.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nheey \r\nik heb dat gedaan naar eigenschappen, instellingen etc.. \r\nmaar hij doet niets :confused:\r\nen als primair beeldscherm doet hij het wel \r\nik heb ook al via help & ondersteuning geprobeerd om het probleem te vinden maar dat lukte niet en ik heb wel 2 poorten\r\n(het lijkt net of reset hij zichzelf als ik op toepassen heb geklikt)\r\n\r\nweet iemand hoe dit kan / wat ik anders moet doen?\r\n\r\nJacqueline
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...