Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Beste forum\'ers, Ik ben hier nieuw en had eigenlijk direct een klein vraagje,\r\nIk wou morgen een laptop ophalen, maar ik zou graag willen dat ik de computer zou kunnen besturen via mijn laptop. Dus als ik beneden zit met laptop Dat ik dingen kan openen enz, (dus op de computer openen en dus niet op de laptop maar via de laptop:rolleyes: )\r\nMijn vraag is of dit zou kunnen. Heb je daar een programmatje voor etc.? \r\nAlvast bedankt Groeten nick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Ja, zoek maar eens op vnc..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Sorry, Zoals ik al zij ben nieuw, Wat bedoelt u met vnc? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 En dat kan gewoon via een router? En evt, Deskop met kabel en labtop draadloos? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Ja. Wat dacht je er van om zelf te gaan zoeken, dit staat toch erg vaak uitgelegd op het internet. Zoek maar eens op Remote Administration. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 [quote=NickDell;299889]En dat kan gewoon via een router? En evt, Deskop met kabel en labtop draadloos?[/quote]\nJa dat kan ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Oke bedankt voor de snelle reacties, Ik ga het morgen even proberen:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Bij RealVNC moet je overal programma\'s installeren.\nJe kunt ook LogMeIn gebruiken.\n[url]www.logmein.com[/url]\nBij LogMeIn moet je alleen op de pc die je wil remoten software installeren.\n\nVeel Suc6 ermee.\n\nGroet, Simon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Oke bedankt:D Die LogMein werkt niet egt bij mij.. Of ik snap niet hoe het werkt maar die vnc werkt goed alleen jammer dat het eigenlijk betaald is, ik heb nu de trial versie. Maar tog bedankt allemaal, En nog een vraagje, Moet je het topic zelf sluiten of wordt dat gedaan.. Als het gedaan wordt dan mag deze /close:D \r\nBedankt:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 word gedaan of ze laten hem gewoon open ;)\r\n\r\nlog me in moet op beide computers by the way\r\n\r\nje moet account aan maken\r\nen dan ene computer toeveogen en dan bij de andere inloggen en zo bij de andere komen\r\n\r\nalleen jmr dat ze aan moeten staan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 Bedankt!, Log Me werkt nu perfect, Eigenlijk nog mooier dan vnc.\r\nIk heb geprobeerd bij me kameraat met laptop, daar op internet gezet, En toen kon ik zelfs nog verbinden met de computer die ik hier thuis heb staan.\r\nDus kortom, Overal ter wereld, Met de software , internet ,Gebruikers naam en wachtwoord ( en de computer moet aan staan en ingelogt natuurlijk) Kan ik mijn computer besturen.\r\nErg leuk allemaal, En bedankt voor de reacties\r\nVriendelijke groeten \r\nNick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2007 alstublieft ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen