Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nik ben op zoek naar een al of niet gratis programma om websites te maken met een menustructuur waarbij je in subpaginas kunt navigeren waarbij het doorlopen pad zichtbaar blijft en de hoofdmenu knoppen overal zichtbaar zijn.\r\n\r\nIk ben begonnen met Microsoft Frontpage maar dat is niet precies wat ik zoek.\r\nDaarna \"WebCreator Pro 3\" en \"Studio webdesign pro3\" uitgeprobeert maar wat mij opvalt is dat beide programma\'s wel veel sjablonen bijleveren maar dat in beide programma\'s er weinig variatie in de sjablonen zit. Niet de indeling maar alleen de kleuren per sjabloon zijn anders. Dit wekt de indruk dat het maken van een sjabloon misschien toch wel een hoop werk is. \r\n\r\nWie heeft er een goede tip?\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nHenk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Je zou eens bij [URL=\"http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/\"]nvu[/URL] kunnen kijken of dat wat is hij is gratis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Bedankt voor de tip.\r\nHeb deze uitgeprobeert maar NVU kent zo te zien geen \'Frames\'.\r\n\r\nIk zoek iets met een indeling/sjabloon zoals b.v. de startpagina van ComputerIdee (zonder forums natuurlijk...) en een gemakkelijk bruikbare bediening.\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nHenk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Voor zover ik weet doet alleen frontpage aan frame`s.\nVoor zoveel het waard is er word bijna geen frame`s meer gebruikt omdat google er problemen mee kan hebben, heel vaak word er tabellen gebruikt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 Wel,\r\n\r\nik heb de voor mij perfect oplossing gevonden! Eenvoudig en robuust.\r\n\r\nAntenna - Web Design Studio v2.7\r\n\r\n[url]http://www.stormdance.net/[/url]\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nHenk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 Oke bedankt voor de oplossing ik ga zeker even kijken of het wat is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2008 [QUOTE=Orusa;299772]Hallo,\r\n\r\nik ben op zoek naar een al of niet gratis programma om websites te maken met een gebruikvriendelijk menustructuur \r\n\r\nIk zit te denken om \"WebCreator Pro 4\" of \"Studio webdesign pro4\" te kopen.. Ik zag dat jij met alebei ervaring hebt.Kun je misschien vertelen wat is het verschill of welke is mekkelijer in het gebruik?Wie heeft er een goede tip?\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nAna Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2008 Hallo,\r\n\r\nik ben op zoek naar een al of niet gratis programma om websites te maken met een gebruikvriendelijk menustructuur \r\n\r\nIk zit te denken om \"WebCreator Pro 4\" of \"Studio webdesign pro4\" te kopen.. Ik zag dat jij met alebei ervaring hebt.Kun je misschien vertelen wat is het verschill of welke is mekkelijer in het gebruik?Wie heeft er een goede tip?\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nAna Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen