Ga naar inhoud

Welke tool gebruiken?

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik ben op zoek naar een al of niet gratis programma om websites te maken met een menustructuur waarbij je in subpaginas kunt navigeren waarbij het doorlopen pad zichtbaar blijft en de hoofdmenu knoppen overal zichtbaar zijn.\r\n\r\nIk ben begonnen met Microsoft Frontpage maar dat is niet precies wat ik zoek.\r\nDaarna \"WebCreator Pro 3\" en \"Studio webdesign pro3\" uitgeprobeert maar wat mij opvalt is dat beide programma\'s wel veel sjablonen bijleveren maar dat in beide programma\'s er weinig variatie in de sjablonen zit. Niet de indeling maar alleen de kleuren per sjabloon zijn anders. Dit wekt de indruk dat het maken van een sjabloon misschien toch wel een hoop werk is. \r\n\r\nWie heeft er een goede tip?\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nHenk
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[QUOTE=Orusa;299772]Hallo,\r\n\r\nik ben op zoek naar een al of niet gratis programma om websites te maken met een gebruikvriendelijk menustructuur \r\n\r\nIk zit te denken om \"WebCreator Pro 4\" of \"Studio webdesign pro4\" te kopen.. Ik zag dat jij met alebei ervaring hebt.Kun je misschien vertelen wat is het verschill of welke is mekkelijer in het gebruik?Wie heeft er een goede tip?\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nAna
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nik ben op zoek naar een al of niet gratis programma om websites te maken met een gebruikvriendelijk menustructuur \r\n\r\nIk zit te denken om \"WebCreator Pro 4\" of \"Studio webdesign pro4\" te kopen.. Ik zag dat jij met alebei ervaring hebt.Kun je misschien vertelen wat is het verschill of welke is mekkelijer in het gebruik?Wie heeft er een goede tip?\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nAna
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...