Ga naar inhoud

Spel spelen vanaf DVD-disc

Aanbevolen berichten

Ik heb hier de demo van C&C 3 maar die is 1,7G en een vriend wilde hem ook spellen maar tijdens het installeren moet de installatie een bestandje van internet downloaden. Maar op zijn computer zit geen internet, hoe kunnen we dat oplossen? \r\n\r\nIk zat te denken, want bij mij is alles geinstalleerd op me schijf, om die bestanden op een dvd-disc te zetten en dan zo die bestanden op zijn computer te zetten, zou \'t spel dan werken? \r\n\r\nEn is er ook een oplossing dat je \'t spel echt van de dvd-disc kan spellen zonder bestanden op de computer te zetten? \r\n\r\nThnx alvast
Link naar reactie
Op 1: Je kunt kijken of je dat bestand handmatig kan downloaden, maar reken er niet al te hard op. Het blijft tenslotte een demo-versie, en daar kun je niet van verwachten dat er dezelfde mate van ondersteuning achter zit als bij het volledige product.\nOp 2: Nee, dat werkt niet. De game zet een hoop verwijzingen in je register, en dat kun je niet overzetten naar een andere PC. Dat werkt eigenlijk al niet meer sinds Windows 95 het register introduceerde. Je kunt alleen de installer makkelijk overzetten op die manier, maar dan kom je blijkbaar nog een bestand tekort.\nOp 3: Nee, dat werkt hoogstwaarschijnlijk niet. Om maar een voorbeeld te geven, waar zou je je spel opslaan? Op jouw PC zou het heel misschien nog kunnen werken als je het eerst al eens op de harde schijf hebt geïnstalleerd (weer vanwege de registerinstellingen) maar op een andere PC zal hij dan sowieso al niet werken. En ook op jouw eigen PC verwacht ik dat dit niet zal werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...