Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Delen Geplaatst: 5 maart 2007 hallo allemaal,\r\n\r\nIk zit met een probleempje. Ik heb bij mij op de computer real vnc viewer en server geinstaleerd en op de computer van mijn moeder vnc viewer. Op beide modems staan de juiste poorten ook open. maar ik kan gewoon niet op mijn moeder haar computer komen zijn er misschien mensen die mij kunnen helpen?? \r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n Dion Kocx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Je moet server op je moeders PC zetten, de server is namelijk de ontvanger. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Welke browser gebruik je, IE of iets anders? \r\n\r\nSommige sites gaan niet open met Firefox.\r\n\r\nHeb je een popup-blocker of certificaat-controle of zulke dingen ingeschakeld? dat gaat ook wel eens mis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Zelf werk ik met vaste IP adressen. Je zult wel via port forwarding het verkeer naar de juiste PC in het netwerk moeten sturen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen