Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Hey allemaal\r\n\r\n\r\nIk heb op mijn pc 3 filmpjes in avi formaat. Ik heb deze mbv het programma WinaviVideoconverter omgezet naar DVD formaat (zodat elk filmpje een map audio_TS en video_TS heeft).\r\n\r\nMijn vraag was nu: hoe krijg ik deze 3 filmpjes na elkaar op 1 dvd (mbv Nero). Eén filmje erop zetten gaat. Maar wanneer ik de files vd video_TS map van het tweede filmpje bij in de video_TS map van mijn dvd wil zetten, krijg ik de boodschap dat deze bestanden er al inzitten (namelijk die van filmpje 1...). \r\n\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!\r\n\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\n\r\nGreen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 denk niet dat het lukt\nkijk hier eens\n \n[URL]http://www.divxstart.com/?show=helpcentre[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Je kunt van de video_ts bestanden een image maken met het programma cloneDVD2\r\nDeze images kun je dan op 1 dvd branden.\r\nMoeten ze wel alledrie een verschillende naam hebben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Je had de films in divx laten staan , en dan in nero tot een video dvd laten branden ,eventueel nog met een menu er bij. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen