Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Hallo allemaal,\r\nWie kan mij helpen met het volgende probleempje.\r\nIk heb IncrediMail geinstalleerd en alles werkte behalve mails wegsturen! Ik kreeg de volgende melding\"kan niet verbinden met uitgaande server\'smtp.cablewanadoo.nl\'\r\nsocket error:10053, port:25, Protocol SMTP. De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.\r\nWat is jullie ervaring met IncrediMails? \r\nmet vriendelijke groetjes,\r\nKati Besouw Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Incredimail werkt hetzelfde als outlook ,en als je dat al werkend had worden alle instellingen gewoon overgenomen ,en zouw het gewoon moeten werken . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2007 [QUOTE=alkabes;299577]Hallo allemaal,\r\nWie kan mij helpen met het volgende probleempje.\r\nIk heb IncrediMail geinstalleerd en alles werkte behalve mails wegsturen! Ik kreeg de volgende melding\"kan niet verbinden met uitgaande server\'smtp.cablewanadoo.nl\'\r\nsocket error:10053, port:25, Protocol SMTP. De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.\r\nWat is jullie ervaring met IncrediMails? \r\nmet vriendelijke groetjes,\r\nKati Besouw[/QUOTE]\r\n\r\nik heb gewoon [COLOR=\"Red\"]smtp.wanadoo.nl[/COLOR] ingevuld, en niet [COLOR=\"red\"]smtp.[COLOR=\"Blue\"]cable[/COLOR]wanadoo.nl[/COLOR] .... weet niet of daar het probleem zit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2007 ik heb dus precies hetzelfde probleem...incredimail nam idd de gegevens van oulook automatisch over en toen had ik dat probleem dus alle instellingen nogmaals handmatig ingevoerd om er zeker van te zijn dat het zou kloppen maar ook ik krijg dus telkens die foutmelding bij het versturen van mail. ontvangen is geen enkel probleem.\r\nOutlook express werkt trouwens gewoon\r\n\r\nGroetjes kaatje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2008 hmmmm allemaal leuk wat ik hier lees, maar wat is nu de oplossing?\r\nik heb incredimail op mijn nieuwe pc geinstalleerd, en nu ineens krijg ik die melding. wie heeft de oplossing?\r\nWillem1Pitter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2008 Ik heb even doorgezocht, en het lijkt erop dat McAfee 8 het probleem is. \r\nVoor de oplossing zie [URL=\"http://kbase.pscs.co.uk/index.php?article=241\"]http://kbase.pscs.co.uk/index.php?article=241[/URL]\r\nBij mij werkt het i.e.g.\r\n\r\nMvg\r\n\r\nWillem1Pitter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2008 Je kan nog eens even de STMP Sever van wannadoo chekken. wat jij hebt volgensmij de verkeerden!\r\nDit is de goeden sever: smtp.wanadoo.nl!\r\n\r\nBas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2009 Heeft iem inmiddels de oplossing voor het probleem gevonden ?\r\nOok jaren met Incredimail gewerkt. Nieuwe PC en zelfde probleem : Socket error :10053, Port 25, Protocol: SMTP : de software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.\r\nAlle instellingen al eens handmatig ingevoerd - alles weer verwijderd.\r\nAlle instellingen via Outlook Express - werkt ook niet.\r\nVergeleken met alle instellingen op mijn oude PC - geen verschillen kunnen constateren.\r\nStart ik mijn oude PC weer op - geen problemen met Incredimail.\r\nWaar gebeurt er nog iets in software als je een mail wilt verzenden ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2009 Hallo ,\r\n\r\nIk zit ook met dit probleem, ik wil overschakelen van webmail van kpn overschakelen naar incredimail maar ik weet de juiste instelling niet die ik moet invullen bij de inkomende en uitgaande mail\r\n\r\nwie helpt please\r\n\r\nLeny Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen