Ga naar inhoud

IncrediMail

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nWie kan mij helpen met het volgende probleempje.\r\nIk heb IncrediMail geinstalleerd en alles werkte behalve mails wegsturen! Ik kreeg de volgende melding\"kan niet verbinden met uitgaande server\'smtp.cablewanadoo.nl\'\r\nsocket error:10053, port:25, Protocol SMTP. De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.\r\nWat is jullie ervaring met IncrediMails? \r\nmet vriendelijke groetjes,\r\nKati Besouw
Link naar reactie
[QUOTE=alkabes;299577]Hallo allemaal,\r\nWie kan mij helpen met het volgende probleempje.\r\nIk heb IncrediMail geinstalleerd en alles werkte behalve mails wegsturen! Ik kreeg de volgende melding\"kan niet verbinden met uitgaande server\'smtp.cablewanadoo.nl\'\r\nsocket error:10053, port:25, Protocol SMTP. De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.\r\nWat is jullie ervaring met IncrediMails? \r\nmet vriendelijke groetjes,\r\nKati Besouw[/QUOTE]\r\n\r\nik heb gewoon [COLOR=\"Red\"]smtp.wanadoo.nl[/COLOR] ingevuld, en niet [COLOR=\"red\"]smtp.[COLOR=\"Blue\"]cable[/COLOR]wanadoo.nl[/COLOR] .... weet niet of daar het probleem zit?
Link naar reactie
ik heb dus precies hetzelfde probleem...incredimail nam idd de gegevens van oulook automatisch over en toen had ik dat probleem dus alle instellingen nogmaals handmatig ingevoerd om er zeker van te zijn dat het zou kloppen maar ook ik krijg dus telkens die foutmelding bij het versturen van mail. ontvangen is geen enkel probleem.\r\nOutlook express werkt trouwens gewoon\r\n\r\nGroetjes kaatje
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
  • 1 jaar later...
Heeft iem inmiddels de oplossing voor het probleem gevonden ?\r\nOok jaren met Incredimail gewerkt. Nieuwe PC en zelfde probleem : Socket error :10053, Port 25, Protocol: SMTP : de software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.\r\nAlle instellingen al eens handmatig ingevoerd - alles weer verwijderd.\r\nAlle instellingen via Outlook Express - werkt ook niet.\r\nVergeleken met alle instellingen op mijn oude PC - geen verschillen kunnen constateren.\r\nStart ik mijn oude PC weer op - geen problemen met Incredimail.\r\nWaar gebeurt er nog iets in software als je een mail wilt verzenden ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...