Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Beste forumleden.\r\n\r\nIK heb sinds 5 maanden een eigen server alleen ik snap er niks van.\r\nDe bedoeling voor de server is een fileserver.\r\nMijn vraag is: is er ergens een handleiding voor een server op te zetten in windows server 2000 of windows server 2003.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nMax Alleblas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Alles wat je hartje begeert staat wel ergens op Petri\'s site:\r\n[url]http://www.petri.co.il/[/url]\r\nEngelstalig, dat wel, maar een fantastische pagina.\r\n\r\nVoor een fileserver heb je trouwens geen Server versie van Windows nodig, dat is alleen maar drives delen. Veel simpeler kan het niet. Een Server versie van Windows is daar zwaar overkill voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 oke bedank maar kan je mij de link geven de handleiding op die site.\nmaar ik bedoel met de fileserver ook dat je daar in moet inloggen met de pc met gebruikersnaam en wachtwoord\n\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Wat dacht je ervan om zelf te gaan zoeken? Jij wil graag een server.\r\n\r\nJe wilt dus een domaincontroller, oftewel een DC. Heb je een mooie zoekterm om verder mee te gaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 :) en al 5 maanden een server ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen