Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Onlangs heb ik een compleet Hp pavilion 7730 systeem aangeschaft. Eigenlijk tegen mijn zin omdat ik normaal gesproken een systeem zelf laat bouwen, helaas moest de pc er snel zijn en daarom een compleet systeem.\r\n\r\nEr werd mij gegarandeerd een optimale \" multi purpose- High speed- ultimate game pc \" te hebben aangeschaft.\r\nHelaas kan ik tot op heden het spel \"pac-man\" niet draaien.\r\nD.w.z, deze pc slaat continue op tilt (vast) vooral bij games of filmpjes. Na deze terug gebracht te hebben bij de verkoper werd mij verteld dat er niets aan de hand was en dus gewoon weer aan de gang kon. Prima, maar Donkey kong deed het nog steeds niet.....\r\n\r\nTelkens weer blijft het kreng hangen, zeker bij meerdere opdrachten tegelijk.\r\n\r\nDe verkoper opperde een nieuwe modem te kopen, daar zou het probleem zijn. 60 Euro armer speelt mijn pc nog steeds geen Mario Brothers....\r\n\r\nNu is de enige mogelijkheid deze splinternieuwe pc (!) terug te brengen naar HP, waar ik deze minimaal 4 weken kwijt ben.\r\n\r\nMijn vraag is, heeft iemand ervaring met deze pc en dan met name het vastlopen van de PC? En misschien beter nog....een oplossing?\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nNol Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 PacMan, Donkey Kong, Mario Brothers?! Hoe speel je die spellen dan op je splinternieuwe PC, via een emulator of zo? Die spellen zijn toch helemaal niet gemaakt voor WinXP man. :lol:\r\n\r\nEn een nieuw modem, da\'s ook een goeie. Bij welke winkel staat die achterlijke verkoper? :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 OK, ik veronderstel dat je weet dat ik overdrijf....\r\n\r\nMaar ff serieus, lotr Battle for middle earth speelt niet, en heeft het nooit gedaan......\r\n\r\nEn die verkoper.....?\r\n\r\nEP Beerepoot te zwaagdijk..........(drama) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 [QUOTE=copycat1;299521]OK, ik veronderstel dat je weet dat ik overdrijf[/QUOTE]Ok dan, maar soms zijn mensen serieus die spellen nog aan het spelen. En als je gewoon LOTR:BFME zegt, dan spreekt dat ook meer tot de verbeelding.\r\n\r\nDie \"multi purpose- High speed- ultimate game pc\" ( :lol: ) heeft volgens de website van HP een \"NVIDIA® GeForce™ 7500 LE TurboCache met PureVideo-technologie\", kortom een ultra-low budget videokaartje. Je bent dus gen**id waar je bij stond.\r\n\r\nMaar ook al heb je een bagger-videokaartje: een spel mag niet zomaar crashen. Als de WinXP installatie gewoon schoon is (met HP recovery CD?), dan moet ie het gewoon goed doen. Zo niet, dan zijn er hardware-fouten en moet HP dit z.s.m. oplossen.\r\n\r\nEn aangezien de PC onlangs gekocht hebt, kun je \'m wellicht gewoon omruilen dat je niet 4 weken zonder zit? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen