Ga naar inhoud

Inhoud behouden

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nik heb dan gewoon simpel mijn registratiesysteem op mijn site, en dan als je op submit heb geklikt, wordt gecheckt of alles wel is ingevuld, op deze manier:\r\n\r\n[PHP]\r\nif (empty($_POST[\'user\'])){\r\n\r\necho \'Er is een fout opgereden:
- Het veld Gebruikersnaam is niet ingevuld \';\r\n\r\n}\r\n[/PHP]\r\n\r\nAlleen als je die melding bovenaan het formultiertje weergeven krijgt, dan zijn alle gegevens die je hebt ingevuld weg, en moet je alles weer opnieuw invullen.\r\n\r\nHoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer je foute gegevens heb ingevulden dan de melding bovenaan weergeven wordt, maar dat de gegevens die je hebt ingevuld toch in de vakjes blijven staan ?
Link naar reactie
[QUOTE=b-ram;299473]je moet niet met php maar met javascript een alert maken. dan blijft het wel staan[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nok dankje, alleen ik wil geen javascript alerts :p die zijn zo ontzettend lelijk, aangezien ik ook al sites hebben gezien, door gewoon een melding bovenaan dmv php dus, en toch blijven de gegevens staan?
Link naar reactie
ik heb dit even snel in elkaar gezet ik heb het getest en het werkt\r\n[code]\r\nklik hier on verder te gaan\";\r\n exit();\r\n }// einde if contructie $voorbeeld1 != 1\r\n}// einde if constructie $_SERVER[\"REQUEST_METHOD\"] == \"POST\"\r\necho \"\";\r\n\r\necho \"\"; // als error reporting op E_ALL staat kan het zijn dat je een warning krijgt omdat $voorbeeld1 nog niet bestaat wil je dit voorkomen dan moet je een if constructie maken \r\n\r\necho \"\";\r\necho \"\";\r\n?>\r\n[/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...