Ga naar inhoud

niet kunnen internetten via onbeveiligd netwerk

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil graag via mijn leptop draadloos internetten. (via de buurman ja) Mijn leptop heeft een ingebouwde Atheros netwerk adapter, waarmee ik kan internetten, maar dit lukt dus niet.\r\n\r\nAls ik naar ``draadloze netwerken ``ga, zie ik ongeveer 3 draadloze netwerken, waarvan 1 onbeveiligd. Ik klik op verbinden. Ik krijg dan ook verbinding en zou zo het internet moeten op kunnen. Helaas werkt dit niet. Ik heb alle instellingen staan op automatisch configuratie. \r\n\r\nAls ik naar internetexplorer ga en een pagina wil open krijg ik de melding: ``deze pagina kan niet worden weergeven`` en soms ook ``dns error``\r\n\r\nOok geeft de verbinding soms een gele 3 -hoek aan met een zwart uitroep teken dat zegt: ``dit netwerk heeft geen of beperkte verbindings mogelijkheden``\r\n\r\nMijn vraag:\r\n1. Doe ik iets fout?\r\n2. Heb ik nog een andere netwerk kaart nodig?\r\n3. Ligt het aan de verbinding? Is de verbinding niet goed genoeg? Ik send wel maar ´´ontvang´´ dus niet HELP MIJ!!!
Link naar reactie
[quote=Maximinus;299486]Ik wil wel even reageren ;)\nHet is namelijk een strafbaar feit dat hij pleegt, en hij kan er voor worden opgepakt. Ook als het netwerk onbeveiligd is mag je er niet op komen (wettelijk vast gelegd, tenminste hier in nederland ;) )[/quote]\n \nKlopt als een bus!\nVandaar een slotje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...