Ga naar inhoud

PC doet vreemd

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden is mijn grafische kaart door gebrand omdat mijn waterkoeling was gaan lekken erop. \r\n\r\nDus heb ik een nieuwe gekocht x1950xt (256mb)\r\nMaar na het installeren ervan heb ik alleen nog maar problemen gehad zoals\r\n- Games die geen renderer device kunnen vinden\r\n- Kan soms geen 3d applicaties starten\r\n- Me geluidskaart valt weg (X-FI gamer) Krijg dan de melding dat er nieuwe hardware is gevonden maar die kan die dan niet installeren. \r\n\r\nWTF is er mis mee. Moederbord kapot ? of grafische kaart ?
Link naar reactie
Ten eerste vervelend dat je waterkoeling is gaan lekken. Mijn advies is probeer de geluidskaart even in een andere pc te testen en het zelde geld eigenlijk vopor je videokaart, tenzij je de waterkoeling al opnieuw weer op je kaart gemonteerd hebt wordt dat een beetje lastig. Toen je jouw nieuwe videokaart gekocht heb je hem eerst ook zonder de waterkoeling eropaan te sluiten getest?
Link naar reactie
Was je \"water\" een technische koelvloeistof? Dan vette kans dat er contacten/slots mee verontreinigd zijn.\r\n\r\nWaarschijnlijk is reinigen met een kwastje alcohol een veilige methode; echte contactreinigers zijn bij mijn weten nooit vriendelijk tegen IEDERE kunststof en ik heb al heel wat dingen zien bros worden en spontaan barsten/breken op eigen veerspanning.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...