Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Ik wil een bestand van ruim 4 GB kopiëren naar de externe HD van 160 GB. ik krijg de foutmelding dat er te weinig ruimte zou zijn op de schijf. Volgens \"Deze Computer\" is er echter maar 85 GB in gebruik bij een capaciteit van 149GB. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Externe HD is dan zeer waarschijnlijk met Fat32 geformatteerd.\r\nEven converten naar NTFS en het probleem is opgelost. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=Toolman;299362]\r\nEven converten naar NTFS en het probleem is opgelost.[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt, maar hoe doe ik dat dan? Zonder mijn gegevens kwijt te raken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 OPdrachtpromptscherm openen (Start>uitvoeren>Cmd) en dan convert x: /fs:NTFS\r\n\r\nDit gaat normaal probleemloos, maar 100% zekerheid bestaat natuurlijk niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen