Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Ik heb een word bestand gemaakt en deze gesloten maar niet opgeslagen en ben ik nu echt alles kwijt ? Dat is echt een ramp van 2 uur dik hard werken\r\nWie kan mij helpen ? :confused: :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 voor zover ik weet kan je weer opnieuw beginnen... misschien is het voortaan handig om tussentijds ook wat vaker op te slaan, zodat je als er wat dan ook gebeurt altijd een stuk hebt. is beter als niets denk ik! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Héél klein kansje, als je je computer herstart en gewoon Word opent, dat zich automatisch als \"laatste kans\" ongevraagd een reddings-copie opent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [quote=willem1940;299326]Héél klein kansje, als je je computer herstart en gewoon Word opent, dat zich automatisch als \"laatste kans\" ongevraagd een reddings-copie opent.[/quote]\n\nDat werkt alleen als Word vastloopt, niet als je het netjes afsluit.\n\nJe kunt wel gaan kijken of er misschien een automatische backup loopt. Dat zit in Word ergens in de opties, maar als die niet aan staat, kun je inderdaad overnieuw beginnen.\nHet is een goed idee om dan eerst een nieuw document aan te maken, en dat meteen op te slaan onder een bepaalde naam. Tijdens het werken kun je dan af en toe CTRL+S aanslaan, dan slaat Word de boel netjes onder die naam op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Hier helpt geen spoed bij (en het is ontzettend onbeleefd om dat te eisen). Je hebt het zelf gedaan, je krijgt bij afsluiten altijd de vraag of je het op wilt slaan. Zie het als leergeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 in het vervolg als je begint direct het lege bestand opslaan en dan ook word (en andere office apps) instellen dat ze om de 5 a 10 minuten automatisch moeten saven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=JohnL;299382]Dat werkt alleen als Word vastloopt, niet als je het netjes afsluit.\n\nJe kunt wel gaan kijken of er misschien een automatische backup loopt. Dat zit in Word ergens in de opties, maar als die niet aan staat, kun je inderdaad overnieuw beginnen.\nHet is een goed idee om dan eerst een nieuw document aan te maken, en dat meteen op te slaan onder een bepaalde naam. Tijdens het werken kun je dan af en toe CTRL+S aanslaan, dan slaat Word de boel netjes onder die naam op.[/QUOTE]\nTja, HOE is er afgesloten; bij \"gewoon\" afsluiten krijg je altijd eerst toch de vraag of je het werk wilt opslaan en zeg je dan \"nee\" dan is het heus wel NEE.\n\nOw, AVV wees hier al op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Fleur even je titel aanpassen. Lees ook nogmaals de huisregels door, daar staat het allemaal duidelijk in.\nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en daarna op \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 sorry was een beetje in paniek maar goed bem maar gewoon overnieuw begonnen en mijn excuses Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen