Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Hoe kan het dat ik met het programma Everest geen temperaturen kan uitlezen?\r\nHet gaat hier om een al wat ouder bord, een GigaByte GA 6VX7,\r\ner zit al wel een Winbond chip op, die is toch voor dat soort dingen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Probeer eens een ander progje. Het kan zijn dat everst niet met jouw moederbord overweg kan. Een ander progje is bv. : speedfan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Ook met Speedfan kan ik niets uitlezen.\r\nHeb verder de BIOS instellingen op default gezet maar dat maakt ook niets uit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Misschien wist je het al, maar ik post het maar even. Wat ik zo over jouw moederbord kan vinden is dat het uit jan 2000 / juli 2000 stamt en dat in de bios de temp. wordt aangegeven van acpi, cpu en system. (staat in de handleiding van je moederbord) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Probeer ook eens kijkprogje PC wizard 2006. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Wellicht heb je een andere handleiding ingezien dan die ene die op de site van GB staat, daar staat het zeker níet in, en ook de verwijzingen naar ACPI, CPU en SYSTEM kan ik niet vinden in het bios (award 4.51)\r\nWat betreft PC wizard, die zal ik ook nog proberen ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen