Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Delen Geplaatst: 3 maart 2007 hallo, ik heb dus een draadloos netwerk, maar door een aantal dingen klopt mijn netwerksleutel niet meer. ik kom niet meer op mijn eigen draadloze netwerk en zou graag weer in eigen naam internetten in plaats van bij de buren... hoe vind ik mijn netwerksleutel?\r\n\r\nmvg, m. du Pree.\r\n\r\nps, geen idee of deze vraag al gesteld is, heb er wel naar gezocht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Sluit je pc met de kabel op je router aan en log in (meestal iets van 192.168.0.x) vanuit heir kun je je netwerksleutel opnieuw ingeven. Als dit niet werkt, moet je de router resetten. Een onbeveiligde verbinding moet dan mogelijk zijn. Hierna contact maken en je beveiliging weer instellen. En anders zorgen dat je goede vrienden met de buren blijft..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 ik ga het meteen proberen, enne... ik zit op de onbeveiligde verbinding van de buren hihi ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 ok, ik zit aangesloten, maar die code, is dat mijn ip adres? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 ja, je moet dat ip adres van de router/gateway invoeren in je browser ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 ik heb het geprobeerd, maar kom maar niet achter het adres, maarrrrr, draadloos werkt ineens weer! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Je komt niet achter het ip adres?\nDoe eens START>UITVOEREN>CMD intypen enter dan in dos box dit in typen: ipconfig/all\nDaar staat je standaard gateway ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 bedankt!\r\nik heb het gevonden, en kan nu eindelijk ermee aan de slag! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Dan zou ik wel nog even je draadloze verbinding beveiligen. Het eenvoudigste gaat dat via WEP. Wil je meer dan kun je beter via WPA(PSK) met MAC filtering. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen